مهران محمدی امین

ابوالفضل فلاح شهرداری تهران مدیریت شهری معاون معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از افزایش تعداد املاک شهردا

1401\05\29 17:09:07


افزایش املاک شهرداری تهران با سند تک برگ

معاون معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از افزایش تعداد املاک شهرداری که سند تک برگ دارند، تا پایان سال خبر داد.

ابوالفضل فلاح در جلسه ساماندهی و شناسایی املاک مناطق (۱ و ۱۳) با اشاره به ابلاغ طرح جامع ساماندهی املاک شهرداری به مناطق ۲۲ گانه گفت: تا پایان سال تعداد املاک شهرداری که سند تک برگ دارند افزایش می‌یابد.

معاون معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ما روی مولدسازی املاکی کار می‌کنیم که سند تک برگ دارند، اظهار کرد: همه اسناد ما قابلیت مولدسازی ندارند و در حال حاضر بخشی از آنها این قابلیت را دارند. وی ادامه داد: مزیت سند تک برگ این است که چون سازوکار آن سامانه‌ای است، قابلیت جعل و دستکاری ندارد؛ هم اکنون نیز در حال تفاهم با سازمان ثبت اسناد و املاک هستیم تا سرعت عمل بالا برود. تعداد زیادی اسناد برای تک برگی شدن ارسال شده است اما هنوز به عدد مناسبی نرسیدیم و باید تلاش کنیم این تعداد افزایش پیدا کند.

فلاح اظهار امیدواری کرد با ساختاری که ایجاد شده املاک همه مناطق شناسایی و اسناد تک برگی آن تعیین تکلیف شود و تا پایان سال به حد قابل قبولی برسد. در ادامه این نشست در خصوص شناسایی املاک در مناطق (۱ و ۱۳)، شیوه نامه اجرایی ستاد ساماندهی اسناد و املاک و لیست املاک تخلیه شده در مناطق فوق الذکر بحث و تبادل نظر شد.. .


بازنشر از : مهر

ابوالفضل فلاح

شهرداری تهران

مدیریت شهری