مهران محمدی امین

یوسف نوری نظام رتبه بندی معلمان قانون رتبه بندی معلمان سند وزیر آموزش و پرورش گ

1401\06\16 20:50:59


تحقق سند تحول با اجرای صحیح نظام رتبه بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام رتبه ‎بندی اگر به خوبی اجرا شود بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محقق می‌شود.

یوسف نوری در دیدار رؤسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به شکل گیری تمدن حسینی و تمدن رضوی و زنده کردن دین توسط بنیانگذار انقلاب اظهار کرد: اگر حاصل تمدن حسینی و تمدن رضوی نبود امروز بر چیده شدن بساط داعش و امثال آن امکان پذیر نبود.

وی افزود: دولت سیزدهم، دولتی اعلامی نیست بلکه دولتی ِاعمالی است و کار را عملاً انجام می‌دهد. نوری تصریح کرد: معلمان استثنایی، معلمانی بی‌نظیرند و آنها صبورترین معلمان هستند. وی افزود: تعلیم و تربیت افرادی که دارای نیازهای ویژه هستند کاری دشوار و پر مشقت است بنابراین کار با دانش آموزان استثنایی خیلی صبوری می‌خواهد و نیازمند صرف انرژی مضاعف است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در برابر خانواده شهدا و همچنین معلمان دانش آموزان استثنایی نمی‌شود حرفی زد چون این عزیزان حق زیادی بر جامعه دارند. وی افزود: معلولیت محرومیت نیست باید تلاش‎کنیم قله‎سازی کنیم. عضو کابینه دولت مردمی با تقدیر از زحمات سازمان استثنایی اظهار کرد: آموزش و پرورش با تلاش‌های شما، مأموریت محور پیش خواهد رفت لذا برنامه‌هایی در دانشگاه فرهنگیان در حال انجام است تا آموزش و پرورش به سمت مأموریت محور برود.

وی ادامه داد: نظام رتبه ‎بندی اگر به خوبی اجرا شود بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محقق می‌شود. نوری گفت: امیدوارم با همکاری آموزش و پرورش استثنایی بتوانیم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و اسناد بالادستی وظایف آموزشی و پرورشی را به خوبی به انجام برسانیم.. .


بازنشر از : مهر

یوسف نوری

نظام رتبه بندی معلمان

قانون رتبه بندی معلمان

سند