مهران محمدی امین

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران از تعطیلی زنگ آخر مدارس نوبت دوم برای تماشای مسابقه فوتبال خبر داد و مدارس شیفت عصر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی،

1401\08\30 20:41:12


تعطیلی زنگ آخر مدارس شیفت عصر شهرستان های تهران/ تعطیلی مدارس تهران ۴۰ دقیقه قبل از آغاز مسابقه

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران از تعطیلی زنگ آخر مدارس نوبت دوم برای تماشای مسابقه فوتبال خبر داد و مدارس شیفت عصر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، تعطیل می شوند.

با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و انگلیس در ساعت۱۶:۳۰ امروز، در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی و شادی آفرینی در میان دانش آموزان و ضرورت تسهیل تماشای این رویداد ورزشی- فرهنگی، مدارس شیفت عصر شهر تهران امروز، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، توسط آموزش و پرورش شهر تهران تعطیل اعلام شد.

همچنین طی اطلاعیه‌ای دیگری که توسط آموزش و پرورش شهرستانهای تهران صادر شده، زنگ آخر مدارس نوبت دوم شهرستان‌های استان تهران نیز امروز (دوشنبه ۳۰ آبان) تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه از مدیران مدارس خواسته شده تا مقدمات تعطیلی زنگ آخر نوبت دوم مدارس برای تماشای مسابقه توسط دانش آموزان فراهم و هماهنگی و اطلاع رسانی کامل به اولیاء جهت جابجایی فرزندان از مدرسه به خانه و همچنین هماهنگی کامل با سرویس حمل و نقل مدارس برای انتقال دانش آموزان صورت گیرد.

.

.


بازنشر از : منبع: تسنیم