مهران محمدی امین

پایانه مرزی پیاده‌روی اربعین شهرداری تهران معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جهت بررسی و تسهیل امور خدماتی

1401\06\23 17:49:45


تعیین مناطق معین جهت افزایش خدمات در پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جهت بررسی و تسهیل امور خدماتی در مراسم پیاده روی اربعین از مواکب و مرزها بازدید کرد.

با توجه به ابلاغیه وزیر کشور، مجوز شورای اسلامی شهر تهران، دستور شهردار تهران و با وظایف و مأموریت‌های تعریف شده از طرف ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) پشتیبانی مرزهای داخلی ایران به مناطق ۱، ۳، ۵، ۱۱ و ۲۲ و پشتیبانی مرز و شهری‌های عراق به مناطق ۲، ۱۰، ۱۳، ۱۷، ۲۱، اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری و شرکت پیام رسا واگذار شده است.

در بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از مواکب مرزها، جهت تسهیل و سرعت خدمات به زائرین مناطق ۴، ۶، ۷، ۸، ۱۰، ۱۴ و ۱۵ نیز به عنوان معین دیگر مناطق به مرزهای چهارگانه کشور اعزام شدند. این بازدید که در طول سه شبانه روز انجام شد، خدمات رسانی، بررسی امکانات و تجهیزات ارسالی، شرایط و محل اسکان نیروهای اعزامی شهرداری در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و زرباطیه و همچنین موکب‌های شهرهای کربلا و نجف بررسی و موارد مورد نیاز تسهیل شد. همچنین با بررسی شرایط تهویه و تجهیزات مورد نیاز سرمایش، دستورات لازم جهت تأمین این دستگاه‌ها در مرزهای ایران و شهرهای کشور عراق داده شد تا با تسهیل شرایط اقامتی کارگران، ارائه خدمات به زائرین به خوبی انجام شود.

معاونت‌های خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی و سازمان‌های بسیج، پسماند و بهشت زهرا (س) و مناطق ۲۲ گانه با تلاش جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات شایسته به زائرین تا پایان شهریور در مرزهای چهارگانه و شهرهای عراق حضور دارند.. .


بازنشر از : مهر

پایانه مرزی

پیاده‌روی اربعین

شهرداری تهران