مهران محمدی امین

شهرداری تهران شهرداری منطقه 14 تهران پارکینگ مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بهره‌برداری آزمایشی طب

1401\06\07 18:38:52


تلاش برای بهره‌برداری از پارکینگ امیرکبیر تا پایان شهریور

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بهره‌برداری آزمایشی طبقاتی پارکینگ طبقاتی امیرکبیر واقع در منطقه ۱۴ تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

هادی حق‌بین گفت: عملیات اجرایی این پروژه در مراحل پایانی نازک کاری و نصب تجهیزات تاسیساتی قرار دارد و پیشرفت اقدامات اجرایی به مرز ۹۰ درصد رسیده است.

تبلیغات
نمایندگی زومر
نمایندگی زومر

زومر ایران ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی، تامین و اجرای اتوماسیون خانگی وتعمیر جگ و درب پارکینگ است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه ۴۸ دستگاه جت فن به منظور تهویه هوای پارکینگ در زمان بهره‌برداری، وارد کارگاه پروژه شده است، افزود: تجهیزات مذکور متعاقب اجرای داکت‌های تاسیساتی، نصب شده و به این ترتیب مجموعه اقدامات اجرایی در حوزه تهویه پارکینگ به اتمام می رسد؛ این در حالی است که مراحل ساخت اسکلت مورد نیاز برای نصب کابین های آسانسور نیز نهایی شده و این بخش از تاسیسات نیز به زودی وارد مدار خواهند شد. به گفته وی، عملیات اجرایی مربوط به سیستم روشنایی و رنگ آمیزی دیوارها در مراحل پایانی قرار دارد و مقرر شده فعالیت های مربوط به هوشمندسازی پارکینگ نظیر خط کشی و راه اندازی سیستم های صوتی و تصویری توسط بهره بردار انجام شود. پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در سه طبقه زیرزمین با زیربنای ۲۰ هزار متر مربع و ظرفیت ۵۵۰ دستگاه خودرو روی تونل امیرکبیر در حال ساخت است.

بهره‌برداری از این پروژه، معضل کمبود پارکینگ در بافت فرسوده منطقه ۱۴ را تا حد قابل ملاحظه‌ای برطرف خواهد ساخت.. .


بازنشر از : مهر

شهرداری تهران

شهرداری منطقه 14 تهران

پارکینگ