مهران محمدی امین

بورس شهرداری تهران بورس کالا مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از فروش املاک شهرداری در بورس خبر داد

1401\06\23 17:49:45


جزئیات فروش املاک شهرداری در بورس. حیاط خلوت املاک در مدیریت شهری تعطیل شد

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از فروش املاک شهرداری در بورس خبر داد و گفت: عرضه و فروش املاک شهرداری در بورس، تعطیلی حیاط خلوت املاک در شهرداری را به دنبال دارد.

حسن محمدحسن زاده از فروش املاک شهرداری در بورس خبر داد و گفت: پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری‌های مداوم، املاک شهرداری در ساعات اولیه عرضه در بورس کالا، با استقبال متقاضیان مواجه شد و به فروش رفتند.

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران افزود: ملک نخست با پایه قیمت ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به قیمت ۱۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان و درصد رقابت ۱۴.۰۷ درصد به فروش رسید و دومین ملک با پایه قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به قیمت ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و درصد رقابت ۲۲.۴۲ درصد فروخته شد. وی با تاکید بر اینکه عرضه و فروش املاک شهرداری در بورس، تعطیلی حیاط خلوت املاک در شهرداری را به دنبال دارد، بیان کرد: ما به دنبال این بودیم که به طور شفاف املاک را بفروشیم و به همین دلیل در شش ماه اول سال هیچ ملکی برای فروش نگذاشتیم، چرا که نمی‌خواستیم به روش‌های سنتی و غیر شفاف کار را پیش ببریم؛ با نظارت‌های قانونی سه قوه و همچنین نهادهای نظارتی در بورس، شاهد شفافیت و دقت بالایی در معاملات املاک خواهیم بود. مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری در خاتمه ضمن قدردانی از تمامی همکاران خود برای به سرانجام رسیدن این اقدام، تاکید کرد: منابع درآمدی حاصل از این فروش در راستای تحقق اهداف توسعه شهر هزینه خواهد شد و سود حاصل از آن به نفع تمام شهر و شهروندان خواهد بود..

.


بازنشر از : مهر

بورس

شهرداری تهران

بورس کالا