مهران محمدی امین

اربعین حسینی پایتخت سازمان زیباسازی شهرداری تهران مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران‌های فرهنگی با موضوع

1401\06\23 17:49:45


جلوه‌های هنرهای شهری در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران‌های فرهنگی با موضوع اربعین حسینی ، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر و اهتزاز پرچم و نصب آثار حجمی در پایتخت خبر داد.

رضا صیادی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم اربعین در سال جاری بعد از دو سال گفت: در ایام اربعین حسینی، پایتخت با برنامه‌های گسترده در حوزه‌های مختلف شهری، رنگ و بوی اربعین خواهد گرفت.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره استقبال شهروندان از اولین اکران هوشمند فرهنگی در پایتخت در ایام محرم، تصریح کرد: تابلوهای نوحه خوان یک تجربه موفق در استفاده از QR code برای اکران فرهنگی بوده که این موضوع در ایام اربعین نیز تکرار می‌شود. وی در خصوص اکران فرهنگی اربعین حسینی افزود: در ایام اربعین حسینی محور اکران‌ها با شعار"کربلا کربلا ما داریم می آییم" فضای خاطره انگیزی را ایجاد کرده که با تصاویر مزین شده شهدا حال و هوای خاصی را در شهر به وجود می‌آورد. صیادی فعالیت‌های حوزه حجم و نقاشی را با موضوع هنر عاشورایی در محرم امسال را یک حرکت نو و جریان ساز معرفی و عنوان کرد: تلفیق کالیگرافی و اثر حجمی تیغه‌های علم بازخورد مناسبی از جریان‌های هنری، صاحب‌نظران و عموم مردم به دنبال داشته که می‌تواند در رویدادهای آتی تکرار شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران نیز خاطر نشان کرد: در طول مسیر برگزاری این راهپیمایی، استقرار رادیو اربعین به عنوان یک اثر حجمی و صوتی در کنار نصب تیغه‌های علم کالیگرافی و اهتزاز پرچم‌ها و اکران‌های فرهنگی، جلوه هنرهای شهری در مسیر این رویداد آئینی را به نمایش در می‌آورد.. .


بازنشر از : مهر

اربعین حسینی

پایتخت

سازمان زیباسازی شهرداری تهران