مهران محمدی امین

علی اکبر خراسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان دانش آموزان سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان

1401\05\30 16:44:12


رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان سمنان ۳۲ درصد بیشتر شد

سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان در چهلمین جشنواره «فردا» رشد ۳۲ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر خراسانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حضور موفق دانش آموزان استان در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی، ابراز کرد: رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان سمنان در چهلمین جشنواره «فردا» رشد ۳۲ درصدی را شاهد بوده است.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

وی با بیان اینکه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان در کنار سومین جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی امسال برگزار شد و دانش آموزان استان در آن موفقیت‌های خوبی را داشتند، افزود: آمار و نتایج به دست آمده حاکی از افزایش موفقیت دانش آموزان استان است. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در این دو جشنواره مجموعاً ۱۰۸ دانش‌آموز استان موفق به کسب رشته شدند، ابراز کرد: در سال گذشته این شاخص تقریباً ۷۵ نفر بود. خراسانی بیان کرد: در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان و سومین جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش کشور استان سمنان توانست هشت رتبه اول، ۱۶ رتبه دوم، ۱۵ رتبه سوم و ۶۹ رتبه برتر کشور را به دست بیاورد..

.


بازنشر از : مهر

علی اکبر خراسانی

اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

دانش آموزان