مهران محمدی امین

سامسونگ در نظر دارد تا در طرحی مهم در آینده همه پلاستیک موردنیاز در گوشی‌های خود را از مواد بازیافتی تأمین کند.

1401\11\25 15:05:18


سامسونگ می‌خواهد تا سال 2050، برای گوشی‌هایش از پلاستیک 100 درصد بازیافتی استفاده کند

سامسونگ در نظر دارد تا در طرحی مهم در آینده همه پلاستیک موردنیاز در گوشی‌های خود را از مواد بازیافتی تأمین کند.

سامسونگ چند وقتی است که روی تولید محصولات جدید با مواد سازگار با محیط‌زیست تمرکز کرده است.

این شرکت امسال در سری گلکسی S23 این رویه را تقویت کرد و حالا مدعی شده است که می‌خواهد در آینده 100 درصد پلاستیک مورد استفاده در گوشی‌ها را از مواد بازیافتی تهیه کند.

غول فناوری کره جنوبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که می‌خواهد استفاده از پلاستیک بازیافتی و دیگر مواد سازگار با محیط‌زیست را در محصولات خود افزایش دهد تا اثر این شرکت بر محیط‌زیست را پایین بیاورد. سامسونگ همین حالا هم از مواد بازیافتی، ازجمله پلاستیک‌های اقیانوس و 80 درصد PET بازیافتی در سری گلکسی S22 و گلکسی S23 بهره می‌برد، اما این شرکت می‌خواهد تا سال 2050 در گوشی‌های خود از 100 درصد پلاستیک بازیافتی استفاده کند.

«پارک سونگ-سون»، معاون ارشد و مدیر تیم تحقیق و توسعه مکانیکی واحد MX سامسونگ می‌گوید: «شاید بپرسید که این کارزار چه تأثیری بر محیط‌زیست کره زمین خواهد داشت، اما با توجه به سبد بزرگ محصولات سامسونگ، این تأثیر قابل‌ملاحظه خواهد بود. فکر می‌کنیم این تغییر می‌تواند به‌نحوی کوچک اما معنادار روی هر مصرف‌کننده اثر بگذارد.»

سامسونگ استفاده از مواد بازیافتی را افزایش می‌دهد

سری گلکسی S23 در 12 قطعه داخلی از پلاستیک بازیافتی استفاده می‌کند، درحالی‌که سری گلکسی S22 در 6 قطعه از این مواد بهره می‌گرفت.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

سامسونگ می‌گوید این شرکت می‌تواند تا پایان 2023 به گردآوری 15 تن تور ماهیگیری رهاشده در اقیانوس‌ها کمک کند.

پارک سونگ-سون همچنین اعلام کرد که این غول فناوری درحال همکاری با دیگر برندها و کسب‌وکارهاست تا نرخ بازیافت مواد کمیاب نظیر طلا و کبالت را افزایش دهد. بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا با هدف‌گذاری‌های زیست‌محیطی مختلف، آلودگی‌های خود را در کره زمین کاهش دهند.

این شرکت همچنین امروز از چندین لوازم جانبی جدید سازگار با محیط‌زیست برای محصولات گلکسی خود رونمایی کرد. این محصولات در فروشگاهی در شهر سئول کره جنوبی به نمایش درآمدند.

.

.


بازنشر از : دیجیاتو