مهران محمدی امین

وزارت آموزش و پرورش مدارس بابل بابل- معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تربیت نیروی انسانی تمدن ساز گفت: سند تح

1401\06\23 15:01:04


سند تحول بنیادین آموزشی با حقوق اندک معلمان اجرایی نمی شود

بابل- معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تربیت نیروی انسانی تمدن ساز گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حقوق دومیلیونی معلمان اجرایی نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمود زاده پیش از ظهر چهارشنبه در مجمع عمومی مؤسسان مدارس غیردولتی شهرستان بابل با اشاره به این نکته که معلم عنصر اصلی در سند تحول بنیادین بوده است ابراز کرد: با حقوق دو میلیونی معلم نمی‌توان انتظار داشت سند تحول بنیادین را برای دانش آموزان اجرایی کند.

محمود زاده بیان کرد: خلق دنیای آینده و تربیت نیروی انسانی متناسب با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین سرمایه کشور برعهده آموزش و پرورش است و باید این نهاد در بحث توانمندسازی نسل‌های آینده در این راستا پیش قدم باشد. وی عنوان کرد: بحث مردمی سازی آموزش و پرورش و شفافیت از محورهای اصلی برنامه‌های دولت فعلی است. که این نهاد به تنهایی و بدون کمک همگان نمی‌تواند از عهده مسئولیت خطیری که برعهده آنان گذاشته شده است برآید پس لازم است برای تربیت نیرویی با برجستگی‌های اخلاقی و علمی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است از مؤسسات غیر دولتی کمک بگیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروی انسانی خود ساز و تمدن ساز است که معلم نیز باید به عنوان نیروی تمدن ساز خود نیروی تمدن ساز را تربیت برای جامعه تربیت کنند.. .


بازنشر از : مهر

وزارت آموزش و پرورش

مدارس

بابل