مهران محمدی امین

وزارت آموزش و پرورش مدارس غیردولتی شهریه مدارس غیردولتی ساری- معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی و رتب

1401\06\23 23:36:03


مدارس غیردولتی رتبه بندی می شود

ساری- معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی و رتبه بندی مدارس غیردولتی کشور از ابلاغ شهریه های این مدارس به استان های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست با مدیران مدارس غیردولتی استان با اشاره به ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی به استان‌های کشور از مؤسسان مدارس خواست تا از دریافت شهریه‌های اضافه و خارج از برنامه مصوب خودداری کنند.

وی شمار مدارس غیردولتی کشور را ۱۷ هزار واحد ذکر کرد و گفت: بیش از دو میلیون دانش آموز سال تحصیلی جدید در این مدارس تحصیل خواهند کرد. وی با اظهار اینکه پروژه مهر در مدارس غیردولتی نیز اجرا می‌شود، گفت: این مدارس متناسب با نیازهای مناطق سیاست گذاری و ساماندهی شدند. احمدزاده با عنوان اینکه شهریه مدارس غیردولتی از ماه‌ها قبل به استان‌ها ابلاغ شده است، گفت: همچنین بخشنامه‌هایی برای استقلال مدارس غیردولتی، رتبه بندی آنها ابلاغ شده است.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: در زمینه شهریه نسبت به عملکرد مدارس عمل شده است و در برخی مناطق و استان‌هایی که شهریه پایه آن پایین بود با استفاده از نظرات کارشناسی در همان مناطق بازنگری شده است و پیش بینی می‌شود امسال مشکل چندانی در زمینه شهریه نداشته باشیم.. .


بازنشر از : مهر

وزارت آموزش و پرورش

مدارس غیردولتی

شهریه مدارس غیردولتی