مهران محمدی امین

حمله تروریستی ایذه بابک هاشمی وزارت آموزش و پرورش آموزش و پ ایذه- نماینده عالی و

1401\08\30 16:07:54


ورزشگاهی به نام شهدای دانش‌آموز در ایذه احداث می‌شود

ایذه- نماینده عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، ورزشگاهی به نام شهدای دانش‌آموز در شهرستان ایذه احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک هاشمی ظهر امروز دوشنبه ضمن دیدار با خانواده دانش‌آموز شهید «سپهر مقصودی» از شهدای حمله تروریستی شهرستان ایذه بیان کرد: برای حفظ نام و یاد شهدای دانش‌آموز نیاز است تا نمادها و مکان‌هایی ایجاد شود تا دانش آموزان با یاد شهدای دانش‌آموز تحصیل کنند و پرورش یابند.

نماینده عالی وزیر آموزش و پرورش افزود: به دستور وزیر آموزش و پرورش ورزشگاهی به نام شهدای دانش‌آموز در شهرستان ایذه احداث می‌شود. مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در این دیدار اظهار کرد: با گرامیداشت یاد و نام این شهید امید است که دانش آموزان در مسیر آن‌ها گام بردارند. شهلا باقری گفت: یاد و نام شهید سپهر مقصودی همواره زنده است و وزیر آموزش و پرورش اصرار داشتند که حتماً برای زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش‌آموز در این شهرستان اقدام مؤثری انجام شود.

به گزارش مهر، دانش آموزان شهید سپهر قاسمی و کیان پیر فلک در حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه در شهرستان ایذه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. در این حمله تروریستی هفت نفر از هم‌وطنانمان به درجه رفیع شهادت نائل و هشت نفر دیگر مجروح شدند.. .


بازنشر از : مهر

حمله تروریستی ایذه

بابک هاشمی

وزارت آموزش و پرورش

آموزش و پ