مهران محمدی امین

محمد علی زلفی گل وزیر علوم وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در بستر تفاهم نامه همکاری

1401\06\16 14:59:08


پردیس یکپارچه دانشگاه خواجه نصیر ایجاد می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در بستر تفاهم نامه همکاری با وزارت علوم با شهرداری تهران زمین‌های مورد تقاضای دانشگاه خواجه نصیر در یک پردیس یکپارچه دانشگاه تجمیع می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تفاهم نامه همکاری با وزارت علوم که ظهر امروز در شهرداری تهران برگزار شد با اشاره به هدف این تفاهم گفت: آشنا شدن با ظظرفیت‌های اثربخش یکدیگر و تکامل هم افرا از جمله اهدافی است که دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: شهردار تهران به دنبال ایجاد هویتی علمی در شهر است و وزارت علوم از آن استقبال می‌کند شهرداری تهران وزارت علوم را در موارد متعددی کمک خواهد کرد. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: بسیاری از دانشگاه‌های ما در تهران پراکنده هستند برای مثال دانشگاه خواجه نصیر دارای ۱۷ مرکز آموزشی در تهران است که در بستر این همکاری زمین‌های مورد تقاضای دانشگاه خواجه نصیر در ازای پرداخت پول به دانشگاه واگذار می‌شود و تغییر کاربری می‌دهند و در یک پردیس یکپارچه جمع آوری خواهند شد. زلفی گل ادامه داد: همچنین در این تفاهم نامه اساتید ما می‌توانند از معاونت‌های مختلف شهرداری به عنوان فرصت مطالعاتی کمک بگیرند علاوه بر آن قرار بر این شد تا یکی از پارک‌ها به نام پارک مفاخر ایران تغییر نام دهد..

.


بازنشر از : مهر

محمد علی زلفی گل

وزیر علوم

وزارت علوم تحقیقات و فناوری