مهران محمدی امین

بازار/مصرف سیگار و دخانیات میزان اکسیژن رسانی به خون را کم کرده و باعث غلظت خون ثانویه می شود. هر کدام از علائم احساس خستگی، سرگیجه و سردرد، مورمور شدن و خواب‌رفتگی دست و پا

1401\11\25 21:35:08


آیا سیگار خون را غلیظ می کند؟

بازار/مصرف سیگار و دخانیات میزان اکسیژن رسانی به خون را کم کرده و باعث غلظت خون ثانویه می شود. هر کدام از علائم احساس خستگی، سرگیجه و سردرد، مورمور شدن و خواب‌رفتگی دست و پا، انواع جوش و دمل، تیرگی پوست و لبها، بسیاری از کمردردها، گرفتگی عضلات، کاهش حافظه، افزایش تعریق بدن و یبوست هشدار ابتلا به غلظت خون است و اگر به موقع اقدام به درمان آن نشود این عوارض تشدید شده و همچنین می تواند زمینه ساز بیماریهای خطرناک و کشنده مانند سکته‌های قلبی و مغزی باشد.

بازار/مصرف سیگار و دخانیات میزان اکسیژن رسانی به خون را کم کرده و باعث غلظت خون ثانویه می شود.

هر کدام از علائم احساس خستگی، سرگیجه و سردرد، مورمور شدن و خواب‌رفتگی دست و پا، انواع جوش و دمل، تیرگی پوست و لبها، بسیاری از کمردردها، گرفتگی عضلات، کاهش حافظه، افزایش تعریق بدن و یبوست هشدار ابتلا به غلظت خون است و اگر به موقع اقدام به درمان آن نشود این عوارض تشدید شده و همچنین می تواند زمینه ساز بیماریهای خطرناک و کشنده مانند سکته‌های قلبی و مغزی باشد. شرکت نوشین شهد پس از مطالعات فراگیر در طب سنتی و طبیعی، موفق به تولید محصولی موثر برای پاکسازی خون، کاهش چربی و غلظت خون شده است. عصاره نه گیاه فران، با بهره گیری از عصاره بهترین و موثرترین گیاهان مانند زنجبیل، آرتیشو، تخم کتان، گشنیز، چای سبز، دارچین، لیمو ترش، رزماری... و با فرمولاسیون خاص خود ضمن پاکسازی خون و کاهش غلظت و چربی خون، با بهبود و تقویت عملکرد سیستم گردش خون باعث تقویت سیستم ایمنی بدن جهت مقابله با بیماریهای خطرناک می شود. قیمت محصول:پک برای دوره مصرف 40 روز، با تخفیف 20 درصد و ارسال رایگان، 349 هزارتومان.پک برای دوره مصرف کامل 80 روز، با تخفیف ویژه 40 درصد و ارسال رایگان فقط 499 هزارتومان.نحوه سفارش محصول با 40 هزار تومان تخفیف بیشتر فقط به مدت 2 روز:محصولات فران را با 40 هزار تومان تخفیف بیشتر می توانید به دو روش زیر از واحد فروش شرکت به شکل تسویه شده و با تخفیف و یا از سایت فرطب با کد تخفیف faran سفارش دهید.✅️ برای سفارش از واحد فروش شرکت لطفا عدد 5  را به 3000515 پیامک کنید.

در خرید از واحد فروش، واریزی فقط به حساب شرکت نوشین شهد ارومیه معتبر است.✅ در روش دوم می توانید سفارش خود را در سایت فرطب به نشانی farteb.com  همراه با وارد کردن کد تخفیف 40 هزار تومانی  faran  ثبت کنید.پیج اینستاگرام فرطب. .


بازنشر از : آخرین خبر