مهران محمدی امین

کسب و کار مواد شیمیایی خرید آنلاین در ادامه این مطلب سه محصول پرکاربرد در زمینه مواد کامپوزیتی را مورد بررسی قرار

1401\05\30 13:22:18


اسید پراکساید و کبالت؛ خشک کننده‌های پرکاربرد

در ادامه این مطلب سه محصول پرکاربرد در زمینه مواد کامپوزیتی را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در ادامه به بررسی سه محصول پرکاربرد در زمینه مواد کامپوزیتی که اسید پراکساید، خشک کن کبالت، واکس جداکننده می پردازیم.

با بازرگانی صنعت گستر همراه باشید. اسید پر اکساید اسید پر اکساید یک مایع شفاف بی رنگ است که در بازار با نام اسید MEKP نیز شناخته می شود. این اسید خاصیت اشتعال پذیری زیادی دارد و برای نگهداری و حمل این مایع باید احتیاط لازم را در نظر گرفت.

از کاربردهای اسید پراکساید می توان به استفاده در واکنش های شیمیایی به عنوان شتاب دهنده (کاتالیزگر) ، صنایع مختلف پتروشیمی، پلاستیک، رزین ها، فایبرگلاس (الیاف شیشه) و غیره اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید اسید پراکساید را دارید لازم است بدانید برخورد اسید MEKP با پوست و چشم می تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. همچنین اسید پر اکساید باید در مخازن مخصوص نگهداری شود تا از رسیدن نور، گرما، رطوبت و اصطکاک جلوگیری شود.

برای خرید اسید پر اکساید از فروشگاه های معتبر و مجرب کمک بگیرید. بازرگانی صنعت گستر ، آمادگی ارائه مشاوره در خصوص خرید اسید MEKP به صورت رایگان را دارد. برای اطلاع از قیمت اسید پراکساید با بازرگانی صنعت گستر در تماس باشید.

واکس جداکننده از قالب واکس جداکننده قالب، همانطور که از نام آن مشخص است جهت جلوگیری از چسبیدن قطعه به قالب به کار گرفته می شود. از مهم ترین شاخصه های یک واکس جداکننده خوب می توان به سادگی استفاده، عدم تأثیر گذاری بر روی قطعه و قالب، به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی، قابلیت پولیش کردن، خیس کنندگی خوب سطوح و خشک شدن سریع اشاره کرد. نحوه استفاده از واکس نیز بدین شکل است که قالب را به طور کامل به واکس آغشته کنید.

تریجیحا برای این کار از پارچه یا دستمالی مناسب کمک بگیرید. در نهایت واکس باقی مانده روی قالب را با دستمال تمیز کرده و در این صورت قالب آماده پذیرش قطعه است. برای خرید واکس جداکننده قالب لازم است توجه کنید که این واکس در انواع تولید داخلی و خارجی در بازار موجود است.

پیشنهاد بازرگانی صنعت گستر برای خرید واکس جداکننده قالب، واکس ایرانی است که از لحاظ کیفی و همچنین قیمتی بسیار به صرفه است. واکس ایرانی اغلب در بسته بندی های ۳۰۰ و ۶۰۰ گرمی تولید و به بازار عرضه می شود که هر دوی این واکس ها در بازرگانی صنعت گستر موجود است. برای اطلاع از قیمت انواع واکس جداکننده قالب به سایت بازرگانی صنعت گستر مراجعه نموده و به بررسی انواع واکس جداکننده قالب بپردازید.

تبلیغات
بسته بندی
بسته بندی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

خشک کن کبالت برای خشک کردن برخی سطوح از خشک کن کبالت استفاده می شود. کبالت به عنوان خشک کننده سطحی کاربرد دارد و فقط خشک شدن سطح لایه را تسریع می کند. از کبالت به عنوان خشک کننده محیط های روغنی استفاده می شود.

میزان استفاده از کبالت به عنوان خشک کننده اهمیت بالایی دارد و این نکته از مواردی است که بسیاری را به اشتباه می اندازد. برای استفاده از کبالت (البته بستگی به نوع کبالت نیز دارد) سعی کنید نسبت ده درصد را رعایت کنید. از ویژگی های ظاهری کبالت می توان گفت که کبالت مایعی به رنگ بنفش است که پس از مخلوط کردن معمولا به رنگ آبی یا سبز تبدیل می شود.

قرار گرفتن در مقابل نور غیر مستقیم خورشید باعث از بین رفتن این رنگ می شود. اگر در نسبت استفاده از کبالت صحیح عمل کرده باشید در روشنایی رنگ روغن نهایی مشکلی ایجاد نمی شود. از خرید خشک کن هایی که با پایه عناصری مانند سرب، منگنز و سایر عناصر به جز کبالت هستند، اجتناب کنید.

دلیل این موضوع این است که این عناصر باعث تیرگی و از دست دادن انعطاف پذیری می شوند. این نکته را نیز توجه داشته باشید که استفاده بیش از اندازه از کبالت نیز به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که این اتفاق باعث می شود لایه های رنگ از بین برود. از مزایای خشک کنندگی کبالت می توان گفت استفاده از کبالت باعث خشک شدن سریع تر، یکنواخت تر و ایجاد پوشش های با دوام و مقاوم تر می شود.

از کبالت در صنایع مختلفی همچون رنگ و رزین، ریخته گری، جوهر و ... استفاده می شود. در کشور ما فروش خشک کن کبالت به دو صورت کبالت بی رنگ و کبالت ده درصد انجام می شود که هر دو مدل کبالت در بازرگانی صنعت گستر، در بسته بندی مناسب و با قیمت بسیار مناسب و رقابتی به فروش می رسد.

پس از خرید خشک کن کبالت ، باید توجه داشت که نگهداری از این مایع حاوی نکاتی است که حتما باید به آن توجه نمود. مایع کبالت را در ظرفی در دار و مطمئن نگهداری کنید. ظرف حاوی کبالت را در جایی که نور خورشید در آن جا وجود نداشته باشد گذاشته و از رسیدن گرما و رطوبت به آن جا جلوگیری کنید.

دقت داشته باشید که خشک کن کبالت تنها شش ماه از تاریخ تولید آن، امکان استفاده دارد و چنان چه بیش از شش ماه از تاریخ تولید آن گذشته باشد منقضی شده و دیگر امکان استفاده ندارد. بازرگانی صنعت گستر (شرکت صنعت گستر رزین کار) آمادگی عرضه و فروش انواع رزین های پلی استر، رزین اپوکسی، رزین وینیل استر، الیاف شیشه فایبرگلاس، فروش مت سوزنی، خشک کن ها، افزودنی ها، حلال ها، جدا کننده ها را دارد. در صورتی که قصد خرید هر یک از محصولات نام برده را دارید به وب سایت ما به نشانی www.sanatrezin.com مراجعه کرده و از طریق تلفن های تماس و سایر راه های ارتباطی ، اقدام به دریافت پیش فاکتور و استعلام قیمت محصولات مورد نظر خود کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.. .


بازنشر از : مهر

کسب و کار

مواد شیمیایی

خرید آنلاین