مهران محمدی امین

کاشت مو جراحی زیبایی پوست یکی از باسابقه ترین کلینیک های کاشت مو در ایران کلینیک تهران بیوتی سنتر است که با استفا

1401\06\07 15:58:14


انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو توسط انجمن پیوند موی ایران

یکی از باسابقه ترین کلینیک های کاشت مو در ایران کلینیک تهران بیوتی سنتر است که با استفاده از جدیدترین روش ها توانسته به عنوان برترین مجموعه پیوند مو در سال ۱۴۰۰ شناخته شود.

کاشت مو یا به اصطلاح پیوند مو روندی که امروزه در دنیا به عنوان راه حل دائمی درمان طاسی یا کم پشتی از آن یاد می شود.

در کشور ما هم کاشت مو توسط متخصصین با تجربه با پیشرفت های چشم گیری روبه رو شده که جدا از پاسخگویی به نیاز هم وطنان باعث جذب متقاضی از سایر کشور های جهان نیز شده است. انتخاب تهران بیوتی سنتر به عنوان برترین مرکز کاشت مو این مهم مسلما با رقابت چشمگیر متخصصین این حوزه و تلاش های بی وقفه این عزیزان در راستای ارتقای علم روز و تکنولوژی کاشت مو مهیا گردیده است. از این رو انجمن پیوند موی ایران با نظر سنجی از متخصصان این حوزه و بانک آماری مشتریان مجموعه های مختلف که کار کاشت مو را انجام داده اند به تحلیل این فضای رقابتی پرداخته و توانسته برای دومین بار در کشور یکی از برترین کلینیک های درمانی پیوند مو کاشت مو ایران را انتخاب نماید تا مردم را در انتخاب هر چه بهتر راهنمایی نماید.

این گزارش که تحت نظارت انجمن پیوند مو تهیه و تنظیم گردیده مفتخر به اعلام نام مجموعه بزرگ درمانی تهران بیوتی سنتر به عنوان برترین مجموعه پیوند موی ایران در سال ۱۴۰۰ است. استفاده از کادر درمانی متخصص و با تجربه، ثبت بیشترین تراکم کاشت مو با توجه به وضعیت بانک موی مراجعین، نتایج عالی و کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان از فاکتورهای موفقیت مجموعه تهران بیوتی سنتر است. امید است اینگونه بررسی ها و تحقیقات گسترده به ایجاد فضای رقابتی بین مراکز تخصصی کمک نموده و کیفیت روند درمان کاشت موی طبیعی در کشور بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

روش های کاشت مو در کلینیک های معتبر امروزه در تمامی کلینیک های معتبر کاشت مو روش ها و متد های گوناگونی به منظور پیوند انجام می گیرد که هریک از آن ها دارای مشخصه های مختلفی هستند. جدیدترین روش های کاشت مو که با توجه به استقبال متقاضیان و مزایای آن می توان گفت در تمام دنیا در حال انجام می باشد ، کاشت مو به روش fitmicro است. البته شایان به ذکر است که از این روش در معدود کلینیک های معتبر در کشور انجام می گیرد که انجام آن در چنین کلینیک های پوست و مو می تواند یکی از دلایل برتری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا به منظور دستیابی به بالاترین نتیجه باشد.

از دیگر روش های عمومی که در کلینیک های پوست و مو از آن ها استفاده می گردد می توان به متد هایی همچون کاشت مو به روش SUT ، کاشت مو به روش FIT . کاشت مو به روش FUT و... اشاره کرد انتخاب بهترین روش کاشت مو نکته ای که درباره روش کاشت مو می بایست به آن توجه نمود این است که این کار می بایست توسط مشورت با پزشک متخصص صورت گیرد.

پزشک با استفاده از آزمایش های لازم درباره بانک مو، نوع مو از نظر ضخامت و تعداد و ... می تواند اطلاعات دقیقی از موی شما بدست آورد که با توجه به آن بهترین روش کاشت مو را پس از مشورت با متقاضی انتخاب نمایید. بنابراین تخصص پزشک در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو یکی دیگر از موارد مهم می باشد که تاثیر زیادی در روند انجام کاشت موی شما دارد.

. .


بازنشر از : مهر

کاشت مو

جراحی زیبایی

پوست