مهران محمدی امین

بانک ملت اوراق ارزی نظام بانکی برای نخستین بار در کشور، بانک ملت با هدف تامین مالی پالایشگاه گاز بیدبلند، نسبت به

1401\11\25 19:53:40


انتشاراوراق ارزی ازسوی بانک ملت برای تامین مالی پالایشگاه بیدبلند

برای نخستین بار در کشور، بانک ملت با هدف تامین مالی پالایشگاه گاز بیدبلند، نسبت به انتشار و عرضه اوراق مرابحه ارزی اقدام می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمایت از تولید داخل، تفاهمنامه اجرای عملیات تأمین مالی پالایشگاه گاز بیدبلند از طریق عرضه اوراق مرابحه ارزی با حضور دکتر عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت و مهندس امین نژاد مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند به امضا رسید.

رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه اعلام کرد که ٢٠٠ میلیون یورو اوراق مشارکت ارزی برای تأمین مالی پروژه جمع آوری گازهای مشعل ازسوی پالایشگاه بیدبلند، عرضه خواهد شد. دکتر علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس هم در سخنانی، جذب و به کارگیری منابع ارزی خارجی را برای تأمین مالی پالایشگاه بیدبلند، ابتکار عمل خوبی از سوی بانک ملت خواند. مهندس امین نژاد، مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند هم با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت تاکید کرد که این مدل، یک مدل جدید برای تأمین مالی سریع در راستای خرید تجهیزات ایرانی محسوب می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

بانک ملت

اوراق ارزی

نظام بانکی