مهران محمدی امین

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی سازمان اموال تملیکی اهواز- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اولین سفر

1401\06\16 20:56:07


اولین تحول در حوزه اموال تملیکی کشور در خوزستان رخ داد

اهواز- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اولین سفر استانی ریاست جمهوری از خوزستان آغاز شده و اولین تحول در حوزه اموال تملیکی کشور در این استان رخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی عصر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از انبار اموال تملیکی خوزستان در شهرک صنعتی شماره سه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که بعد از ماه‌ها در سازمان اموال تملیکی کشور، استاندار خوزستان و قوه قضائیه به ثمر نشست، این است که بزرگترین انبار مکانیزه کشور برای اولین بار در خوزستان و در قالب چندین سوله مجهز و امکان بازیابی سریع کالاها و نبود امکان فرسودگی افتتاح می‌شود.

تبلیغات
کارتن سازی
کارتن سازی

صنایع تولید کارتن مهر ارائه خدمات نوین بسته بندی اعم از تولید کارتن و جعبه مقوایی، کارتن لمینتی ، کارتن فلکسو و کارتن صادراتی با بالاترین کیفیت نیاز کارخانجات تولیدی و شرکتها را براوده می نماید .

وی افزود: شاهد شروع نسل نو در نظام اموال تملیکی و نگاهداری این اموال در خوزستان هستیم؛ همانطور که اولین سفر استانی ریاست جمهوری از خوزستان آغاز شده است، اولین تحول در حوزه اموال تملیکی کشور در خوزستان رخ داد. خاندوزی تصریح کرد: بزرگترین و بالاترین ارزش مربوط به کالاهایی که در طول پنج سال گذشته برای نگهداری آنها و نبود صدور حکم داشتیم، پرونده یک هزار و ۶۲ دستگاه خودرو بود که با همکاری قوه قضائیه احکام آنها صادر و در مزایده رسمی در قالب یک هزار و ۶۲ پارت برای عموم مردم باز می‌شود. وی یادآور شد: اتفاق مهم دیگری که در این ایام برای خوزستان رقم خورده است، برگرداندن بیش از پنج هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی شرکت‌های نفتی است که معادل ۱۰ سال گذشته بود؛ این مبلغ وصول و به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان واریز می‌کنیم که کمک شایانی به توسعه محلی و استانی و گره‌گشایی پروژه‌های مختلف می‌کند.

به گزارش مهر، وزیر امور اقتصادی و دارایی در این بازدید تعداد ۳۶ هزار کولر قاچاقی را که سال ۹۷ کشف شده بود به مردم این استان اعطا کرد.. .


بازنشر از : مهر

سید احسان خاندوزی

وزیر اقتصاد و امور دارایی

سازمان اموال تملیکی