مهران محمدی امین

تجارت نیوز/قیمت بیت‌کوین بالای ۲۰هزار دلار تثبیت می‌شود. گاوهای اتریوم برای عبور قیمت از سطح ۱۴۰۰ دلار در حال تلاشند، ریپل دو درصد رشد داشت و بالای ۰٫۵ دلار رسید.

1401\07\14 13:20:07


بازار رمزارز به دنبال افزایش قیمت؛ مقاومت‌های پیش‌روی بازار

تجارت نیوز/قیمت بیت‌کوین بالای ۲۰هزار دلار تثبیت می‌شود. گاوهای اتریوم برای عبور قیمت از سطح ۱۴۰۰ دلار در حال تلاشند، ریپل دو درصد رشد داشت و بالای ۰٫۵ دلار رسید.

قیمت بیت‌کوین بالای ۲۰هزار دلار تثبیت می‌شود.

گاوهای اتریوم برای عبور قیمت از سطح ۱۴۰۰ دلار در حال تلاشند، ریپل دو درصد رشد داشت و بالای ۰٫۵ دلار رسید. بازار رمزارز به دنبال یک صعود تازه است.قیمت بیت‌کوین توانست بالاتر از سطح ۱۹۵۰۰ دلار باقی بماند. بیت‌کوین در حال حاضر یک مانع در سطوح ۲۰ هزار و ۸۰۰ دلار در پیش دارد.

یک شکست صعودی و بسته شدن کندل بالای سطح ۲۱هزار دلار می‌تواند رسما شروع یک رالی صعودی دیگر برای کل بازار رمزارز باشد.به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی مانند بیت‌کوین برای شروع روند صعودی مانعی را باید از سر راه بردارند. اتریوم با وجود افت به زیر سطح ۱۳۲۰ دلار، با حمایت گاوها مواجه شد و قیمت را بازگرداند. ریپل سطوح پشتیبانی ۰٫۴۸۵ دلار را حفظ کرد و به بالای ۰٫۵دلار رسید.

کاردانو در تلاش است تا به بالای ۰٫۴۳۸ دلار برسد.رالی بیت‌کوین ادامه دارد؟در روزهای گذشته، قیمت بیت‌کوین تلاش کرد تا بالاتر از مقاومت ۲۰۵۰۰ دلاری تثبیت کند. بیت‌کوین حتی از سطح ۲۰۰۰۰ دلار نیز بالاتر رفته بود. با این حال، هیچ صعودی بالاتر از سطح ۲۰۵۰۰ دلار رخ نداد.

در نتیجه، یک واکنش نزولی، قیمت را به زیر ۲۰ هزار دلار کاهش داد که در ادامه با حمایت گاوها مواجه شد و قیمت دوباره سطوح قبل خود را باز پس گرفت.در جنبه منفی، حمایت اولیه قیمت نزدیک به سطح ۲۰ هزار دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۹۵۰۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می‌تواند به سطح ۱۸۹۵۰ دلار کاهش یابد.در صورت افزایش قیمت، بیت‌کوین می‌تواند با مقاومت فوری نزدیک به ۲۰۵۰۰ دلار روبرو شود. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۲۰۹۰۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است منطقه بالای ۲۱ هزار دلار را آزمایش کند.اتریوم ۱۴۰۰ دلاری؟قیمت اتریوم نیز پس از اینکه نتوانست منطقه مقاومتی ۱۳۷۰ دلاری را رد کند، کاهش قیمت به زیر ۱۳۳۰ دلار را آغاز کرد.

اتریوم با حمایت ۱۳۲۰دلاری مواجه شد و دوباره به بالای ۱۳۵۰ بازگشت. اکنون قیمت در سطح ۱۳۷۰ دلار معامله می‎‌شود. حمایت اصلی قیمت در ۱۳۰۰ دلار است که کمتر از آن قیمت می‌تواند شتاب نزولی پیدا کند.در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۴۰۰ دلار با مقاومت شدیدی روبرو است.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۴۸۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن اتریوم می‌تواند سطح ۱۵۰۰ دلار را لمس گند.کاردانو (ADA)  پایین‌تر از سطح ۰٫۴۵ دلار است. قیمت در سطح ۰٫۴۳دلار قرار دارد و در حال حاضر تلاش می‌کند تا بالای ۰٫۴۴ دلار برسد. پشتیبانی اصلی قیمت در سطح ۰٫۴۲۵ دلار قرار دارد.بایننس‌کوین نزدیک به سطح بالای ۲۹۵ دلار تثبیت می‌شود.

اگر افزایش جدیدی وجود داشته باشد، قیمت ممکن است سطوح مقاومت ۳۰۰ دلار و ۳۰۵ دلار را آزمایش کند. در مقابل، ممکن است تا نزدیک ۲۹۰ دلار کاهش یابد.سولانا (SOL) به سمت سطح ۳۵ دلار حرکت می‌کند. اگر کاهش قیمت به زیر سطح ۳۳ دلار وجود داشته باشد، ممکن است قیمت تا ۳۲ دلار کاهش یابد.

پشتیبانی اصلی بعدی در ۳۱٫۵ دلار قرار دارد.دوج‌کوین صعود محکمی را به بالای سطح ۰٫۰۶۴ دلار انجام داد اما با مقاومت خرس‌ها در سطح ۰٫۶۶۹ دلار مواجه شد. اگر خرس‌ها همچنان فعال باشند، ممکن است قیمت در کوتاه مدت به سمت زیر سطح ۰٫۰۶۴ دلار بازگردد.قیمت ریپل به آرامی به بالا حمایت ۰٫۴۹ دلار رسید. اگر ضرر بیشتری وجود داشته باشد، ممکن است قیمت سطح ۰٫۴۷۵ دلار را آزمایش کند.

از طرف دیگر، ۰٫۵۱ دلار یک مانع بزرگ سر راه این رمزارز قرار دارد.بسیاری از آلت‌کوین‌ها در منطقه سبز و اما نزدیک به مقاومت‌های اصلی خود قرار دارند.به طور کلی، قیمت بیت‌کوین در تلاش است تا بالای حمایت ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار باقی بماند. اگر بیت‌کوین به زیر این سطح سقوط کند، خطر یک موج نزولی جدید وجود خواهد داشت.. .


بازنشر از : آخرین خبر