مهران محمدی امین

صدا و سیما/ معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت از برگزاری نمایشگاه «توان خرید» برای افزایش توان خرید عموم مردم، از سوم شهریور در محل دائم نمایشگاه بین‌الملل

1401\05\30 10:52:52


برپایی نمایشگاه «توان خرید» از سوم شهریور

صدا و سیما/ معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت از برگزاری نمایشگاه «توان خرید» برای افزایش توان خرید عموم مردم، از سوم شهریور در محل دائم نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد. علیرضا شاه‌ میرزایی معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت از ایجاد سامانه‌ای  در حوزه خرید شفاف و تأمین تسهیلات به صورت زنجیره‌ای برای خرید کالا خبر داد.

صدا و سیما/ معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت از برگزاری نمایشگاه «توان خرید» برای افزایش توان خرید عموم مردم، از سوم شهریور در محل دائم نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.علیرضا شاه‌ میرزایی معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت از ایجاد سامانه‌ای  در حوزه خرید شفاف و تأمین تسهیلات به صورت زنجیره‌ای برای خرید کالا خبر داد.وی بیان کرد: این سامانه مجموعه‌هایی را که در حوزه خرید شفاف و تأمین تسهیلات به صورت زنجیره‌ای برای خرید کالا اقدام می‌کنند، معرفی می‌کند.

این سامانه به نام «توان خرید» است که پیش تر با نام «خرید شفاف» شناخته می‌شد.شاه‌میرزایی با اشاره به اینکه تأمین مالی برای ۲۰۰ هزار خانوار انجام شده است، افزود: تاکنون پنج بانک و تعداد زیادی از تولیدکنندگان به این طرح پیوسته‌اند. معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: «طرح توان خرید» برای افزایش توان خرید عموم مردم، از سوم شهریور در محل دائم نمایشگاه بین‌المللی تهران به مدت یکسال برگزار خواهد شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر