مهران محمدی امین

راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی بودجه 96 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۱۰۰ درصد

1401\11\01 16:12:10


تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه وزارت راه و شهرسازی در سال جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه هزینه‌ای سال ۱۴۰۱ و رشد قابل ملاحظه بودجه هزینه‌ای سال ۱۴۰۲ این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «ایمان اسلامیان» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی به همراه ذیحساب و مدیرکل امور مالی و رئیس مرکز نوسازی و توسعه مدیریت و منابع انسانی و دیگر مدیران مربوط در ستاد وزارتخانه به منظور پیگیری مباحث بودجه‌ای مرتبط با وزارت متبوع در دفتر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور حضور یافتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نتایج این جلسه تصریح کرد: اهم این موضوعات پیگیری تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات هزینه‌ای سال ۱۴۰۱ و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ با رشد قابل ملاحظه با توجه به شرایط خاص بودجه‌ای کشور می‌باشد. وی ادامه داد: همچنین موضوع‌های متعدد دیگری از جمله جذب سهمیه استخدامی جدید برای ستاد و استان‌ها و جذب تخصیص برای ردیف‌های اعتباری تأمین و تجهیز ماشین آلات و… در دستور کار پیگیری قرار دارد. اسلامیان اظهار امیدواری کرد که با راهبری وزیر راه و شهرسازی و پیگری‌های ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور، اقدامات مثبت مالی و اجرایی در حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی انجام شود..

.


بازنشر از : مهر

راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

بودجه 96