مهران محمدی امین

فولاد صنایع فلزی کسب و کار ورق سیاه یا ورق نورد گرم، یکی از پرفروش ترین دسته های ورق فولادی است که در ادامه به کا

1401\11\01 16:15:17


خرید ورق سیاه از فولادسل چه مزایایی دارد؟

ورق سیاه یا ورق نورد گرم، یکی از پرفروش ترین دسته های ورق فولادی است که در ادامه به کاربردها و مزایای آن اشاره خواهیم کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ورق سیاه یا ورق نورد گرم، یکی از پرفروش‌ترین دسته‌های ورق فولادی است.

در ادامه به این موضوعات می‌پردازیم که ورق سیاه چیست و کدام شرکت فولادی، مناسب‌ترین قیمت ورق سیاه امروز را به همراه امکان خرید اعتباری فراهم می‌نماید. ورق سیاه چیست؟ برای رفع دغدغه خرید ورق سیاه فولادسل، در ابتدا باید با انواع مختلف این محصول آشنا شوید. برای خرید، ابتدا باید نیاز صنعت خود را به خوبی بدانید و سپس با آگاهی نسبت به کاربردهای انواع ورق فولادی نورد گرم، تصمیم گیری نمائید.

ورق سیاه یا همان ورق گرم محصولی است که طی فرایند نورد گرم تولید شده است. ورق سیاه در دمایی بالاتر از ۹۳۰ درجه‌ی سانتیگراد (۱۷۰۰ درجه فارنهایت) تحت عملیات نورد فشاری قرار گرفته و در اثر این عملیات، خاصیت فرم پذیری آن بهینه شده است. انواع ورق سیاه ورق سیاه رول شده، کویل یا کلاف ورق سیاه فابریک یا شیت ورق سیاه صنعتی ورق سیاه معمولی در ورق سیاه رول شده، ضخامت محصول بین ۵/۱ تا ۱۵ میلیمتر است.

عرض آن اندازه‌های ۱۰۰، ۱۲۵، ۱۵۰ و ۲۰۰ سانتی‌متر است و طول آن در اندازه دلخواه ارائه می‌شود. ضخامت ورق سیاه فابریک، ۱۵ میلی‌متر به بالاست. بعضی ابعاد مانند ۱۰۰۰*۲۰۰۰ و ۱۲۵۰*۲۵۰۰ و ۱۰۰۰*۶۰۰۰ و ۱۵۰۰*۶۰۰۰ و ۲۰۰۰*۶۰۰۰ و ۲۰۰۰*۱۲۰۰۰ پرکاربرد هستند.

کاربرد ورق سیاه ورق سیاه در صنایع گوناگون و برای تولید قطعات صنعتی و ساختمانی استفاده می‌گردد. مهمترین کاربردها عبارتند از: صنعت خودرو برای ساخت رینگ و قطعات دیگر لوازم ساختمانی مانند آبگرمکن انواع پروفیل و تیرآهن‌ تجهیزات کشاورزی صنعت کشتی‌سازی برای مخازن تانکرسازی و مخازن و لوله‌های نفتی صنایع فلزی سنگین گاردریل و تجهیزات ترافیکی ورق پانچ تسمه قیمت ورق گرم به چه عواملی بستگی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم قیمت ورق سیاه امروز، تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون گرید، ضخامت ورق، نوع ورق و برند تولید کننده آن است. علاوه بر موارد گفته شده، در سالهای اخیر، نوسانات قیمت ارز همواره بر قیمت انواع ورق فولادی، مؤثر بوده است.

چگونه بهترین تأمین کننده ورق سیاه در بازار را بشناسیم؟ در بازار آهن و فولاد، تأمین کنندگان بسیاری حضور دارند که در این بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند. در چنین شرایطی تصمیم‌گیری برای خرید، کمی سخت به نظر می‌رسد. اما کافیست ویژگی‌های یک تأمین کننده معتبر و با تجربه را بشناسید.

تبلیغات
بسته بندی
بسته بندی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

در این صورت با مطابقت این استانداردها با هر تأمین‌کننده، می‌توانید بهترین شرکت برای خرید ورق سیاه در بازار را بشناسید و خرید ارزنده‌ای را تجربه نمائید. اگر بخواهیم لیستی از این فاکتورها در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم: مشاوره تخصصی رایگان فروش اعتباری کنترل کیفیت گواهی محصول ارائیه نمونه محصول مشاوره تخصصی رایگان تأمین‌کننده باید به منظور تشخیص صحیح نیازهای صاحبان صنایع، خدمات مشاوره‌ای در اختیار آنها قرار دهد. مشاوره کمک می‌کند محصول خریداری شده، بیشترین مطابقت را با نیاز شما داشته باشد.

فروش اعتباری ( LC) با توجه به کمبود نقدینگی و مشکلات مالی موجود بر سر راه تولیدکنندگان در سال‌های اخیر، فروش اعتباری یک راهکار کلیدی در راستای جبران کمبود نقدینگی محسوب می‌شود. ال سی در واقع یک سند تعهد پرداختی است که از طرف بانک به ذینفع اعتبار داده می‌شود تا در ازای آن، کالاهای درخواستی را در مدت زمان مشخص به خریدار تحویل نماید. کنترل کیفیت QC وجود واحد کنترل کیفیت، می‌تواند خیال کارفرما را از دریافت محصول با کیفیت منطبق با نیازهای صنعت راحت کند.

نحوه بازرسی واحد کنترل کیفیت، نباید محدود به بازدید چشمی باشد. بلکه اندازه‌گیری با ابزار، کیفیت بسته‌بندی و ارسال، پوشش محصولات در هنگام بارگیری و در نهایت مستحکم سازی بار به منظور تحویل سالم به خریدار نیز در حیطه واحد کنترل و کیفیت است. گواهی محصول هریک از ورق‌های های سیاه دارای گواهینامه‌ای هستند که مشخصات فنی محصول به همراه کاربردهای آن را در بر می‌گیرد.

گواهی محصول به عبارت دیگر نشان‌دهنده اصالت آن است، لذا توصیه می‌شود در هنگام خرید ورق سیاه حتماً گواهی را دریافت نمائید. ارائه نمونه محصول نمونه محصول، مهر تأییدی بر کیفیت و اصالت محصولات تأمین کننده است. فولاسل، مناسب‌ترین قیمت ورق سیاه و شرایط متنوع تحویل چنانچه در صنایع و اصنافی فعالید که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شما خرید ورق سیاه است، حتماً به تأمین کننده معتبر توجه می‌کنید.

شرکت فولادسل که در هلدینگ پترو سازه ساحل فعال است، به واسطه سال‌ها تجربه در حوزه فولاد و آهن و نیز عضویت در اتحادیه آهن و فولاد کشور، یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان آهن آلات و ورق‌های نورد گرم یا همان ورق سیاه در بازار است. فولادسل که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را با مدیریت مهندس علی کیان مرز آغاز نموده است، معیارهای تأمین کننده حرفه‌ای را دارد. از جمله مزایای فولادسل عبارتند از: فروش اعتباری و اقساطی کنترل کیفیت محصول امکان ارائه نمونه و گواهی محصول مشاوره تخصصی رایگان ارائه فاکتور رسمی فولادسل، با ایجاد واحد مهندسی فروش و جذب کارشناسان متخصص تلاش کرده تا پیش از اینکه فروشنده محصول باشد مشاور خریداران برای انتخابی مناسب و هزینه مقرون به صرفه باشد.

ایجاد واحد کنترل کیفیت QC و ایجاد شرایط خرید اعتباری (LC) از گام‌های مؤثر در این زمینه است. ایجاد مجموعه پویا و چابک در راستای تأمین نیازهای صنایع سبک و سنگین، خلق راهکارهای نوین اینترنتی و ارائه خدمات صادرات و واردات در راه سهیم شدن در شکوفایی اقتصادی کشور، چشم انداز همیشگی فولادسل است. فولادسل، تجربه یک خرید امن! این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد..

.


بازنشر از : مهر

فولاد

صنایع فلزی

کسب و کار