مهران محمدی امین

اجاره خودرو کسب و کار جزیره کیش اگر شما هم اهل سفرهای طولانی هستید و در عین حال تمایل دارید در طول سفر با خودروی

1401\11\01 16:15:17


راهکاری ویژه برای صرفه‌جویی در سفرهای طولانی

اگر شما هم اهل سفرهای طولانی هستید و در عین حال تمایل دارید در طول سفر با خودروی شخصی جابه جا شوید، با ما باشید تا به شما بگوییم چطور می توان با کاهش هزینه ها به چنین گزینه ای دست یافت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طبق آمار، بیشترین تعداد سفرها با خودروی شخصی انجام می‌شود.

دلایل بسیاری باعث این انتخاب می‌شود. از جمله استقلال و راحتی بیشتر و هزینه‌های کمتر این نوع سفرها باعث شده است تا افرادی که از خودروی شخصی بهره مند هستند، اولین و تنها گزینه پیش روی خود را سفر با خودروی شخصی ببینند. شاید این دلایل در مورد سفرهای نزدیک صدق کند ولی آیا درباره سفرهای طولانی نیز وضع به همین صورت خواهد بود؟ جواب اینجاست، قطعاً خیر.

بیایید با یک مثال این مورد را توضیح بدهیم. تصور کنید فردی با خودروی شخصی خود می‌خواهد به کیش سفر کند. اولاً که باید ۲۴ ساعت سفر جاده‌ای را تحمل کند و از خستگی این سفر ۲۴ ساعته که بگذریم می‌رسیم به خود جاده که در بخش‌های جنوبی کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و احتمال اینکه به جلوبندی ماشین آسیب برساند، بالاست.

البته هزینه ایاب و ذهاب و چند وعده غذا و بنزین را هم به این پکیج اضافه کنید. تازه بعد از این همه رانندگی به کنار اسکله می‌رسید و باید منتطر بارگیری کشتی خودروبر برای انتقال خودروی خود به جزیره کیش باشید و پس از معطلی چند ساعته و صرف هزینه زیاد وارد جزیره شوید و بعد از اتمام سفر همین مسیر را باید برگردید. پس با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که سفر به کیش با خودروی شخصی چه بسا گران‌تر از سفر با هواپیما برای شما تمام خواهد شد.

اما با این حال شما شاید برای داشتن خودروی شخصی در کیش همه این هزینه‌ها و خستگی را به جان بخرید. در حالی که به راحتی با اجاره خودرو در کیش می‌توانید این کسری را جبران کنید. برای سفرهای خارجی که اوضاع متفاوت‌تر است.

تبلیغات
نمایندگی فولکس واگن
نمایندگی فولکس واگن

فروشگاه و تعمیرگاه مرکزی فولکس واگن (کاخکی) شبکه توزیع لوازم یدکی خودرو در کشور

تصور اینکه برای سفر به استانبول با خودروی شخصی چه مقدار زمان و هزینه مورد نیاز است، شاید برای ما غیر قابل تصور باشد. شما برای سفر از تهران به استانبول باید بیش از ده میلیون تومان فقط برای سوخت هزینه کنید. وقتی هزینه ایاب و ذهاب این سفر چند روزه را محاسبه کنید متعجب خواهید شد؛ پس برای داشتن خودروی شخصی در استانبول چه کنیم؟! سامانه اجاره خودرو رنتیفا این مشکل را برای شما حل کرده و به راحتی می‌توانید از طریق این سامانه برای اجاره خودرو در استانبول یا شهر پر رفت و آمدی مانند دبی اقدام کنید.

در شهرهایی مانند دبی، استانبول و کیش شاید اجاره خودرو برای بسیاری از گردشگران به همان اندازه رزرو هتل مهم و ضروری باشد. در واقع دبی و کیش به دلیل آب و هوای گرم و اتکای تمام سال به سیستم تهویه مطبوع، شهرهای دلپذیری برای عابران پیاده نیستند، بنابراین وسایل نقلیه و در صدر آنها خودرو یکی از ملزومات زندگی و گردش در این شهرهای زیباست. استانبول نیز با توجه به گستردگی شهر و تعدد مناطق توریستی و هزینه بالای تاکسی از این قاعده مستثنی نیست.

وجود شرکت‌های اجاره خودروی زیاد در کیش، استانبول و دبی مهر تأییدی بر این ادعاست. از خودروهای اقتصادی گرفته تا خودروهای لوکس و سوپراسپرت که هر نوع سلیقه با هر نوع بودجه‌ای را پوشش می‌دهند. شاید بسیاری از شما استفاده از تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی را به صرفه تر از اجاره ماشین بدانید ولی در عمل اینگونه نیست و استفاده از تاکسی برای شما بسیار گران تمام خواهد شد و اگر هم با وسایل حمل‌ونقل عمومی محلی سفر کنید، برای شما محدود به یک مسیر خواهد بود و همواره نگران مسیرهای حمل و نقل و زمان بندی محدود آنها خواهید بود.

بنابراین اگر ماشینی را به صورت اجاره‌ای در اختیار داشته باشید، هیچ نگرانی برای سفر در مسافت‌های طولانی و گرمای هوا و هزینه‌های سرسام آور کرایه تاکسی در دبی و محدودیت‌های حمل و نقل عمومی نخواهید داشت. بدون شک بهترین راه برای گردش در دبی، اجاره خودرو در دبی است. چگونه در کیش، استانبول یا دبی خودرو اجاره کنیم؟ همانطور که قبلاً اشاره کردیم آژانس‌های متعددی خدمات رنت خودرو را در شهرهای توریستی به شما ارائه می‌دهند.

فرآیند ساده است و برای رزرو کافیست به دفتر آژانس کرایه خودرو یا وبسایت آن مراجعه کنید. اما طبیعتاً برخی از این آژانس‌ها خدمات بهتر و خودروهای متنوع‌تری را با قیمت‌های رقابتی عرضه می‌کنند که شاید یافتن آنها با توجه به تعدد شرکت‌های رنت خودرو در این شهرها چندان آسان نباشد. اما هیچ جای نگرانی نیست زیرا شما مجموعه‌ای از خودروهای شرکت‌های معتبر رنت خودرو در استانبول، کیش و دبی را در سامانه اجاره خودرو رنتیفا می‌توانید بیابید و قبل از پرواز، خودروی مورد نظر خود را با تخفیف ویژه و فقط با پر کردن فرم رزرو آنلاین، در فرودگاه کیش یا فرودگاه استانبول یا فرودگاه دبی یا محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.. .


بازنشر از : مهر

اجاره خودرو

کسب و کار

جزیره کیش