مهران محمدی امین

کنجاله سویا سامانه بازارگاه سازمان شیلات ایران مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات

1401\11\25 19:55:06


راه‌اندازی خرید و عرضه نهاده‌های خوراک آبزیان در بازارگاه شیلات

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران اعلام کرد: خرید و عرضه سیستمی نهاده‌های تولید خوراک آبزیان در بازارگاه شیلات راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان شیلات ایران، «عباس مختاری» افزود: تعداد ۶۸ کارخانه تولید خوراک آبزیان در سامانه بازارگاه شیلات ثبت‌نام کرده‌اند و این کارخانجات قادرند با مراجعه به سایت عرضه‌کنندگان نهاده‌ها (کنجاله سویا، ذرت و جو) نسبت به خرید آن اقدام کنند.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران اظهار داشت: کارخانجات مذکور پس از خرید نهاده موردنظر می‌توانند نسبت به تولید خوراک و عرضه آن در سامانه بازارگاه شیلات اقدام کنند. وی خاطرنشان کرد: آبزی پروران پس از ثبت نام در سامانه بازارگاه می‌توانند برای تهیه خوراک مورد نیاز تولید و پرورش ماهی، غذای مورد نیاز مزارع را خریداری کنند. مختاری گفت: در حال حاضر محدودیت تمام شرکت‌های تولید کنسرو و خاویار برداشته شده است و تنها تعدادی از واحدهای فرآوری میگو از جمله به طور موقت دچار محدودیت شده‌اند.

وی افزود: محدودیت موقت در مورد فرآورده‌های فیله ماهی و سایر اشکال فرآوری همچنان در مورد تمام واحدهای موجود در لیست وجود دارد.. .


بازنشر از : مهر

کنجاله سویا

سامانه بازارگاه

سازمان شیلات ایران