مهران محمدی امین

خبرگزاری بازار/ واردات چین از ایران در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی به ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار رسیده، که این رقم با رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. مبادلات

1401\08\07 19:55:18


رشد ۱۱ درصدی صادرات ایران به چین

خبرگزاری بازار/ واردات چین از ایران در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی به ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار رسیده، که این رقم با رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. مبادلات تجاری ایران و چین در ۹ ماه نخست سال ۲۰۲۲ به ۱۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون دلار رسیده که شاهد رشد ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

خبرگزاری بازار/ واردات چین از ایران در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی به ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار رسیده، که این رقم با رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.مبادلات تجاری ایران و چین در ۹ ماه نخست سال ۲۰۲۲ به ۱۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون دلار رسیده که شاهد رشد ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.مبادلات دو کشور در ماه‌های ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۱ (دی ماه ۱۴۰۰ - شهریور ۱۴۰۱) بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۹۰ میلیون دلار اعلام شده بود.واردات چین از ایران در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی به ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار رسیده، که این رقم با رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.چین در ماه‌های ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۱ بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود..

.


بازنشر از : آخرین خبر