مهران محمدی امین

بازار طلا و ارز سکه و طلا ارز بازار جهانی طلا طلا و سکه درجا زد/ اونس طلا چقدر ارزان شد؟ بازار مالینوسانات قیمتی در طول یک هفته گذشته در

1401\07\22 21:53:10


طلا و سکه درجا زد. اونس طلا چقدر ارزان شد؟

طلا و سکه درجا زد/ اونس طلا چقدر ارزان شد؟ بازار مالینوسانات قیمتی در طول یک هفته گذشته در بازار طلا و سکه از کاهش قیمت ناچیز آن‌ها حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار طلا و سکه حاکی از کاهش قیمت ناچیز طلا و سکه از ابتدای هفته تا امروز است.

هر قطعه سکه‌امامی از ابتدای هفته تا امروز ۸۱ هزار تومان ارزان شده است و ۱۵ میلیون و ۲ هزار تومان قیمت خورده است و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در این مدت ۷۱ هزار تومان گران شده است و ۱۴ میلیون و ۸۵ هزار تومان قیمت خورده است. هر قطعه نیم سکه از ۸ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان در ابتدای هفته امروز به ۸ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسیده است و هر قطعه ربع سکه نیز از ۵ میلیون و ۲۳۳ هزار تومان در ابتدای هفته امروز به ۵ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسیده است. در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار از یک میلیون و ۳۷۶ هزار تومان در ابتدای هفته امروز به یک میلیون و ۳۶۹ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز در این مدت ۱۰ هزار تومان ارزان شده است و یک میلیون و ۸۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت خورده است.

هر مثقال طلا نیز در این مدت ۳۶ هزار تومان ارزان شده است و ۵ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان قیمت خورده است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی از هزار و ۶۹۴ دلار و ۹۹ سنت در ابتدای هفته امروز به هزار و ۶۷۷ دلار و ۲۰ سنت قیمت خورده است. ۲۲۳۲۲۷.

.


بازنشر از : خبرآنلاین

بازار طلا و ارز

سکه و طلا

ارز

بازار جهانی طلا