مهران محمدی امین

اکو ایران/ مالیات بر عایدی مسکن ابزاری است که در بسیاری از کشورها با هدف محدود کردن سوداگری در بازارهای مختلف دارایی اجرایی شده است. این مالیات به تازگی با هدف رفع انجماد از بازا

1401\07\07 15:29:59


عامل جدید افزایش قیمت مسکن

اکو ایران/ مالیات بر عایدی مسکن ابزاری است که در بسیاری از کشورها با هدف محدود کردن سوداگری در بازارهای مختلف دارایی اجرایی شده است. این مالیات به تازگی با هدف رفع انجماد از بازار مسکن و کنترل سوداگری در این بازار طراحی و تصویب شده است.

مالیات بر عایدی مسکن ابزاری است که در بسیاری از کشورها با هدف محدود کردن سوداگری در بازارهای مختلف دارایی اجرایی شده است.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها

این مالیات به تازگی با هدف رفع انجماد از بازار مسکن و کنترل سوداگری در این بازار طراحی و تصویب شده است.اما سوال این است که آیا در شرایط اقتصادی کشور و بدون لحاظ کردن تعدیلات تورمی، این نوع مالیات ستانی می تواند نتیجه بخش باشد؟روزبه ظهیری، توسعه گر و فعال صنعت ساختمان در گفت و گو با اکوایران به این سوال پاسخ می دهد.. .


بازنشر از : آخرین خبر