مهران محمدی امین

دلار سکه و طلا ارز بازار طلا و ارز قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷مهرماه/ حرکت معکوس بازار طلا در ایران بازار مالیدر حالی که قیمت طلا در باز

1401\07\07 13:29:12


قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷مهرماه. حرکت معکوس بازار طلا در ایران

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷مهرماه/ حرکت معکوس بازار طلا در ایران بازار مالیدر حالی که قیمت طلا در بازارهای جهانی ۱۳ دلار در هر اونس عقب نشسته است، بازار طلا در ایران شاهد پیشروی قیمت‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۸ هزار و ۸۱۳تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۸۱۳تومان معامله می‌شود.

این قیمت تغییر بسیار اندکی را نسبت به دیروز نشان می‌دهد. در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار حدود شانزده تومان و قیمت هر مثقال طلا شصت هزار تومان افزایش یافت. قیمت سکه امامی نیز حدود چهارصد هزار تومان افزایش یافت و ۱۴ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز پنجشنبه، هفتم مهرماه ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید: دلار (در صرافی بانکی) ۲۸ هزار و ۸۱۳ تومان یورو ۲۸ هزار و ۸۱۳تومان سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان سکه امامی ۱۴ میلیون و ۷۱۸هزار تومان نیم سکه ۸ میلیون و ۴۵ هزار تومان ربع سکه ۵ میلیون و ۴۳هزار تومان سکه گرمی ۲ میلیون و ۹۷۲ هزار تومان هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۱۹هزار تومان هر گرم طلای ٢۴ عیار یک میلیون و ۷۵۷هزار تومان هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۷۱۱هزار تومان هر انس طلا ۱.۶۴۵.۲۵دلار دلار در بازار. .


بازنشر از : خبرآنلاین

دلار

سکه و طلا

ارز

بازار طلا و ارز