مهران محمدی امین

صادق خلیلیان استاندار خوزستان مرز چذابه مرز شلمچه اهواز- استاندار خوزس

1401\06\07 15:53:56


محورهای منتهی به گذرگاه های اربعین خوزستان ترمیم و ایمن سازی شد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: در محورهای ورودی به استان تا گذرگاه های اربعین اصلاحات مورد نیاز از قبیل آسفالت، نصب علائم راهنمایی رانندگی و ایمن سازی جاده‌ها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای راهبری کاهش تصادفات جاده‌ای ویژه اربعین حسینی که با حضور سردار «حسن مؤمنی» رئیس پلیس راه راهور کشور برگزار شد، بیان کرد: تمهیدات بسیار خوبی برای عبور و مرور زائران در خوزستان فراهم شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اقدامات مختلف از ابتدای محورهای ورودی به استان تا پایانه‌های مرزی انجام شده و در مسیرهای مختلف اصلاحات مورد نیاز از قبیل آسفالت، لکه‌گیری و نصب علائم راهنمایی رانندگی برای ایمن سازی جاده‌ها انجام شده است. وی افزود: پارکینگ‌های لازم که کاملاً مجهز به پایش تصویری هستند برای خودروها و وسایل نقلیه شخصی آماده شده و مواکبی برای استراحت و پذیرایی زائران در هر دو مرز شلمچه و چذابه تدارک دیده شده است. خلیلیان اظهار کرد: گیت ها در هر دو پایانه مرزی خوزستان به گونه‌ای طراحی شده تا روند تردد زوار روان باشد و ازدحام ایجاد نشود.

گذرگاه‌های خروجی نیز هماهنگ و در طرف عراقی هم این گذرگاه‌ها آماده شده‌اند. استاندار خوزستان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که حدود دو میلیون زائر از خوزستان عبور کنند و حدود ۳۰۰ هزار و۴۰۰ زائران اتباع خارجی هم از مرز شلمچه عازم این سفر معنوی خواهند شد. خلیلیان گفت: از همه عوامل اجرایی به ویژه فرماندهان و نیروهای راهور که در مسیرها در حال تلاش هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم..

.


بازنشر از : مهر

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان

مرز چذابه

مرز شلمچه