مهران محمدی امین

اربعین راه و شهرسازی شرکت هواپیمایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابعه وزارت رفاه درباره نوسازی ناوگان اظهار کرد: به د

1401\05\29 13:56:10


نوسازی ناوگان را به برجام گره نمی زنیم

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابعه وزارت رفاه درباره نوسازی ناوگان اظهار کرد: به دنبال نوسازی ناوگان چه از طریق خرید هواپیمایی جدید و چه تأمین قطعات برای سر پا کردن ناوگان موجود هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کاپیتان ابوذر شیرودی در نشست خبری درباره نوسازی ناوگان شرکت هواپیمایی اظهار کرد: ما متوقف برجام نمی‌مانیم و با شرایط موجود به دنبال نوسازی ناوگان چه از طریق خرید هواپیمایی جدید و چه تأمین قطعات برای سر پا کردن ناوگان موجود هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ۷ فروند هواپیما فعال داریم و ۲۱ فروند هواپیمای زمین گیر ما قابلیت سر پا نگه داشتن با استفاده از تأمین قطعه و موتور را دارد. مشکل اصلی ما کمبود موتور است. مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابعه وزارت رفاه یادآور شد: برنامه ریزی ما برای توسعه ناوگان به برجام گره نخورده است.

کاپیتان شیرودی اظهار کرد: اگرچه کاهش تأخیرهای پروازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، اما این موضوع تا زمانی که اسلامی مسافران به خاطر نیفتد، در اولویت خواهد بود؛ ما به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن ایمنی مسافران به بهانه کاهش تأخیرهای پروازی نیستیم. وی در خصوص پروازهای اربعین تصریح کرد: دستور وزیر راه و شهرسازی این است که درباره زمانی برگزاری پروازهای اربعین، به هیچ عنوان بلیت چارتر فروخته نشود که این اتفاقاً رخ داده و دستور لازم به بازرگانی شرکت هواپیمایی داده شده است. وی با بیان اینکه با تعیین نرخ مصوب برای پروازهای اربعین موافقیم گفت: نرخ مصوب ۶ میلیون تومان است و علاوه بر اینکه در بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور فروش بلیت‌های نجف داریم، پروازهای کرمانشاه و ایلام نیز برای زائرانی که قصد سفر زمینی به عتبات دارند، افزایش می‌یابد..

.


بازنشر از : مهر

اربعین

راه و شهرسازی

شرکت هواپیمایی