مهران محمدی امین

نرم افزار حسابداری نرم افزارهای حسابداری تولید نرم افزار در ادامه به معرفی و مزایای نرم افزار حسابداری و نرم افز

1401\11\01 16:15:17


چرا به نرم افزار حسابداری پارمیس احتیاج داریم؟

در ادامه به معرفی و مزایای نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار پخش مویرگی پرداختیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در پاسخ به این سوال فقط باید بگوییم که موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنیم.

اما نرم افزار حسابداری پارمیس چگونه به موفقیت کسب و کار ما در هر صنعتی و از هر نوعی کمک می‌کند؟ سودآوری هدف نهایی اداره یک تجارت با هر اندازه‌ای با نرم افزار حسابداری پارمیس است. موفقیت یک کسب و کار صرف نظر از تولیدی، خدماتی، تجاری، صنعتی و غیره تنها با تصمیمات صحیح مالی و مدیریتی و استفاده از محاسبه دقیق هزینه‌ها و درآمدها برای مدیریت جریان نقدی امکان پذیر است. در بازار رقابتی و پر چالش امروز، اطلاعات دقیق و تحلیل وضعیت مالی و مدیریتی یک واحد تولیدی، خدماتی، فروشگاهی و غیره برگ برنده تیم مدیریتی برای پیشی گرفتن از رقبا با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس است.

چرا باید از نرم افزار پخش مویرگی پارمیس استفاده کنیم؟ نرم افزار پخش مویرگی پارمیس از دو روش توزیع مویرگی سرد و گرم پشتیبانی می‌کند و بستر لازم را برای مدیریت توزیع و فروش کالا ایجاد می‌کند. ضمناً در این نرم افزار امکان تعریف مسیر در قالب سازه درختی، مسیر مجزا برای هر بازاریاب، تعریف تعداد نامحدود طرح بازدید، امکان ثبت و ارسال سفارش توسط بازاریاب و … وجود دارد. در نرم افزار پخش مویرگی علاوه بر خود نرم افزار، امکان صدور یا همگام سازی فاکتور از طریق ابزار اندروید، آنلاین و یا از طریق برنامه ویندوز پارمیس وجود دارد.

علاوه بر این می‌توانید از نرم افزار فروش و حسابداری پارمیس اسمارت برای گوشی‌های هوشمند و فروش اندروید با قابلیت فروش آنلاین و آفلاین برای فروش از طریق مدیریت بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان استفاده کنید. صورتحساب، اتصال یکپارچه به سیستم حسابداری، بازرگانی، خزانه داری، انبار و نرم افزارهای توزیع مویرگی تنها بخشی از امکانات این سیستم بر اساس رویکرد ERP است. مهم‌ترین مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس محاسبه حقوق و دستمزد با نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد کارکنان واحدهای تجاری یکی از زمان برترین کارها و فعالیت‌های حسابداران است.

با اضافه شدن وظایفی مانند تهیه لیست سازمان‌های مختلف و دیسک بانک برای پرداخت حقوق کارکنان، این فرآیند تکراری بسیار زمان بر می‌شود. در ماه‌های پایانی سال و همچنین زمان جدایی یک نیرو از کسب و کار، این حجم کار به اوج خود می‌رسد. حسابداران با استفاده از امکانات پرکاربرد این نرم افزار می‌توانند کلیه امور حقوق و دستمزد شرکت را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

قابلیت فرمول بندی برای هر مورد قانونی، تعریف نامحدود چارت سازمانی، محل کار، کارفرما، کارگاه، مورد قانونی و غیره. معرفی انواع استخدام تهیه خودکار انواع گزارشات خارجی (بیمه، بانک، امور مالیاتی) گزارش تفکیک موضوع و زمان، به عنوان مثال، گزارش اقساط ماهانه وام نرم افزار حسابداری پارمیس استار چه مزایایی دارد؟ نیاز به نرم افزار حسابداری استار، نرم افزار یکپارچه یا نرم افزار ERP در شرکت‌هایی با اندازه‌های مختلف تجاری به دلایل مختلف احساس می‌شود. کسب و کار شما ممکن است در حال حاضر از یک یا به احتمال زیاد از چندین نرم افزار مالی و مدیریتی مختلف برای مدیریت بخش‌های مختلف حسابداری، تولید، انبار، فروشگاه آنلاین، بازاریابی، فروش و غیره استفاده کند.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها

عدم یکپارچگی بین واحدهای مختلف و انتقال اطلاعات بین واحدهای مختلف همواره با خطر خطای انسانی توسط اپراتورها و در نهایت بروز مشکلات مختلف همراه است. از طرفی انجام حسابداری و ثبت رویدادهای مالی و مدیریتی در این گونه سیستم‌ها بسیار زمان بر خواهد بود. این وضعیت زمانی دردسرسازتر می‌شود که مدیران درخواست دریافت گزارش‌های مستقل از واحدها یا گزارش‌های بین واحدی را داشته باشند.

به همین دلیل استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس استار با رویکرد مبتنی بر ERP می‌تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند. نرم افزار حسابداری پارمیس پرو مدیریت یک کسب و کار، با هر اندازه‌ای، نیازمند اطلاعات صحیح، دقیق و قابل تحلیل است. نکته مهم دیگر در مدیریت موفق کسب و کار، دسترسی به اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

جدا از اینکه سیستم‌های حسابداری سنتی همیشه با احتمال خطای انسانی بیشتری مواجه هستند، دسترسی به اطلاعات در این سیستم‌ها بسیار زمان‌بر و عملاً در شرایط سخت بی‌فایده است. تصور کنید که یک مدیر برای تصمیم گیری نیاز به اطلاعات به روز کسب و کار خود در بخش‌های مختلف انبار، فروش، تولید، خزانه داری و غیره دارد. جمع آوری این اطلاعات در فرآیندهای اداری بر اساس حسابداری کاغذی نیازمند تلاش و زمان زیادی است و عملاً دسترسی به این گزارشات تنها در چند دقیقه غیرممکن است.

اما استفاده از نرم افزارهای حسابداری و استفاده از راهکار مالی با کمی آینده نگری می‌تواند تمامی این مشکلات را حل کند. نرم افزار حسابداری پرو با داشبورد مدیریتی خود به مدیران این امکان را می‌دهد تا به اطلاعات طلایی کسب و کار خود دسترسی داشته باشند. جمع بندی ما در این مقاله از پارمیس به معرفی و مزایای نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار پخش مویرگی پرداختیم.

برای خرید این نرم افزارهای پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۵۸ تماس حاصل فرمائید. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.. .


بازنشر از : مهر

نرم افزار حسابداری

نرم افزارهای حسابداری

تولید نرم افزار