مهران محمدی امین

راهسازی دامغان تخصیص اعتبار علی اکبر علیزاده برمی دامغان- نماینده دامغان در مجلس

1401\11\01 16:12:09


۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای جاده گلوگاه دامغان تخصیص داده شد

دامغان- نماینده دامغان در مجلس، گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای جاده گلوگاه دامغان به دیباج اخذ و در اختیار پیمانکاران قرار داده شده تا بتوانیم شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان برای جاده گلوگاه دامغان به سمت دیباج اخذ و در اختیار پیمانکاران قرار داده شده است، ابراز کرد: در بودجه سال آینده نیز پیش‌بینی‌های خوبی برای این پروژه صورت پذیرفته است.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

وی با بیان اینکه جاده گلوگاه می‌تواند تردد خوبی را در دیباج رقم بزند، افزود: تمام طرح‌های نیمه تمام در دیباج تعیین تکلیف شده و چندین پروژه از جمله مجتمع فرهنگی و سالن ورزشی شهر به سرانجام رسیده است. نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه جاده دامغان-گلوگاه از جمله مهمترین مطالباتی است که به دنبال بهره برداری از آن هستیم، ابراز کرد: اقدامات خوبی در این زمینه رقم خورده و امیدواریم بتوانیم با بودجه‌ای که سال آینده خواهیم گرفت، بهره برداری این طرح را شاهد باشیم. علیزاده برمی با بیان اینکه مشکل مراتع کلاریز نیز در دیدار با مسئولان دیباج و همچنین مردم به مثابه یکی از مطالبات مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بیان کرد: گازرسانی به سالن ورزشی از دیگر موضوعاتی است که در زمره مطالبات مردم دیباج محسوب می‌شود که به دنبال تأمین آن هستیم.

وی از تأمین بودجه ساختمان اداره هواشناسی دیباج نیز به عنوان یکی دیگر از مطالبات مردم این منطقه خبر داد و بیان کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.. .


بازنشر از : مهر

راهسازی

دامغان

تخصیص اعتبار

علی اکبر علیزاده برمی