مهران محمدی امین

آنا/  برخی منابع مطلع از تعلل آمریکا در ارسال تانک های جنگی به اوکراین خبر می دهند. یک مقام ارشد دولت آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد که مقامات ارشد ایالات متحده به اوکراین توصی

1401\11\01 21:10:40


آمریکا ارسال تانک‌های آبرامز به اوکراین را معلق کرد

آنا/  برخی منابع مطلع از تعلل آمریکا در ارسال تانک های جنگی به اوکراین خبر می دهند. یک مقام ارشد دولت آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد که مقامات ارشد ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده اند تا رسیدن تسلیحات نظامی جدید از آمریکا، در فکر شروع یک حمله بزرگ علیه نیروهای روسیه نباشند و این کار را تا استقرار تجهیزات نظامی جدید و اتمام آموزش آنها متوقف کنند.

آنا/  برخی منابع مطلع از تعلل آمریکا در ارسال تانک های جنگی به اوکراین خبر می دهند.یک مقام ارشد دولت آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد که مقامات ارشد ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده اند تا رسیدن تسلیحات نظامی جدید از آمریکا، در فکر شروع یک حمله بزرگ علیه نیروهای روسیه نباشند و این کار را تا استقرار تجهیزات نظامی جدید و اتمام آموزش آنها متوقف کنند.در شرایطی که اوکراین چشم انتظار تانک‌های نظامی از غرب است، این مقام دولتی آمریکا، که نخواست نامش فاش شود، در صحبت های خود گفت که ایالات متحده در میانه اختلافات با آلمان بر سر ارسال تانک به اوکراین، به تصمیم خود مبنی بر عدم ارسال تانک‌های آبرامز به اوکراین در حال حاضر پایبند است..

.


بازنشر از : آخرین خبر