مهران محمدی امین

عراق کرکوک داعش مسئولان امنیتی عراق اعلام کردند که ارتش این کشور ۴ مخفیگاه تروریست های داعش را در استان کرکوک منه

1401\08\30 19:23:24


ارتش عراق ۴ مخفیگاه تروریست های داعش را در کرکوک منهدم کرد

مسئولان امنیتی عراق اعلام کردند که ارتش این کشور ۴ مخفیگاه تروریست های داعش را در استان کرکوک منهدم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مسئولان امنیتی عراق امروز دوشنبه اعلام کردند که ارتش این کشور ۴ مخفیگاه تروریست های داعش را در استان کرکوک واقع در شمال این کشور منهدم کرد.

مرکز اطلاع رسانی اخبار امنیتی در عراق در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات مذکور طبق اطلاعات دقیق و تحقیقات پلیس فدرال و با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک صورت گرفت. بر اساس این بیانیه، نیروی هوایی عراق ۴ مخفیگاه تروریست های داعش را در منطقه «وادی زغیتون» در کرکوک هدف حملات خود قرار داده که این عملیات موفقیت آمیز بوده است. این در حالی است که عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش روز شنبه به یک پایگاه ارتش عراق در منطقه الدبس در استان کرکوک حمله کردند که در پی این حمله ۴ نیروی ارتش عراق کشته شدند.

همچنین عناصر تروریستی داعش در پی این حمله اقدام به سرقت تجهیزات ارتباطی و تسلیحات نیروهای ارتش عراق کرده اند. در پی این حمله، مقامات امنیتی در استان کرکوک وضعیت آماده باش کامل برقرار کرده و تدابیر امنیتی را به شدت افزایش داده اند و پس از عملیات گروه تروریستی داعش، یک نشست امنیتی فوق العاده از سوی فرماندهی عملیات کرکوک برگزار شده است.. .


بازنشر از : مهر

عراق

کرکوک

داعش