مهران محمدی امین

فلسطین رژیم صهیونیستی جنین جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم

1401\07\22 18:54:17


اردوگاه جنین به کابوسی برای دشمن صهیونیستی تبدیل شده است

جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

حماس طی بیانیه ای تاکید کرد: خون این شهدا موجب شکل گیری انتفاضه جدید علیه اقدامات تروریستی ارتش صهیونیستی می شود. سیاست تجاوزگرانه اشغالگران علیه ملت فلسطین و به خاک و خون کشیدن این ملت هرگز امنیت موهوم را برای رژیم صهیونیستی به ارمغان نخواهد آورد و ثبات را برای شهرک نشینان یهود رقم نخواهد زد. هر قطره خون شهید یا مجروح که بر روی خاک پاک فلسطین ریخته می شود موجب شکل گیری انتفاضه جدید و گسترده و دامنه دار می شود و این انتفاضه موجب آزادی قدس و مسجد الاقصی و اسرای قهرمان می شود و خواب راحت را از چشمان سران تل آویو می رباید.

حماس تمامی نیروهای مقاومت فلسطین را به ادامه مسیر مبارزه و پایداری شان تا زمان بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از سرزمین فلسطین فراخواند. از سوی دیگر حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: تداوم فعالیت ها و اقدامات مبارزاتی و مقاومتی درجنین و نابلس و دیگر شهرهای کرانه باختری به مثابه بستر سازی واقعی برای تحقق وحدت ملی فلسطینیان است. وی با بیان اینکه مقاومت جنین وحدت واقعی را برای ملت فلسطین ترسیم کرد، افزود: مقاومت در کرانه باختری روند فزاینده ای به خود گرفته است.این اردوگاه به کابوسی برای دشمن صهیونیستی مبدل شده است.

اینگونه اقدامات تروریستی ارتش صهیونیستی نمایانگر درماندگی این ارتش در مواجهه با نیروهای مقاومت است.. .


بازنشر از : مهر

فلسطین

رژیم صهیونیستی

جنین