مهران محمدی امین

فلسطین رژیم صهیونیستی نظامیان صهیونیست منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین شهادت

1401\07\22 15:21:04


استقرار گسترده نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی

منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین شهادت دو فلسطینی در جریان یورش اشغالگران به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

رسانه های فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم اشغالگر قدس صبح امروز جمعه به مسجد الاقصی یورش بردند.

بر اساس این گزارش، ده ها تن از نظامیان صهیونیست با یورش به مسجد الاقصی در محوطه های آن مستقر شدند. این اقدام در حالی صورت می گیرد که صدها شهرک نشین یهود به صورت تحریک آمیز در این مکان مقدس پرسه زده و دست به رقص و پایکوبی زدند. صدها شهرک نشین یهود طی چند روز گذشته با حمایت نظامیان اسرائیلی به مسجد مبارک الاقصی یورش برده و دست به سرکوب نمازگزاران فلسطینی زده اند.

از سوی دیگر در حمله بامداد امروز جمعه نظامیان اشغالگر اسرائیلی به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیدند. منابع محلی اعلام کردند که عبدالله ابو تین پزشک فلسطینی و متین ضبایا مجاهد فلسطینی در حمله بامداد امروز صهیونیست‌ها به جنین شهید شدند. ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز جمعه عملیات گسترده‌ای را در اردوگاه جنین به اجرا گذاشت که در پی آن درگیری مسلحانه شدیدی بین مبارزان مقاومت و اشغالگران در این منطقه به وقوع پیوست.

عبدالله ابو تین پزشک فلسطینی زمانی که در بیمارستان دولتی جنین مشغول به کار و در حال درمان مجروحان فلسطینی بود، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شد.. .


بازنشر از : مهر

فلسطین

رژیم صهیونیستی

نظامیان صهیونیست