مهران محمدی امین

شفقنا/  فرماندهی عملیات مشترک عراق از برقراری ممنوعیت رفت و آمد سراسری در پایتخت این کشور و آغاز آن از دقایقی دیگر خبر می دهد. به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، فرماندهی عمل

1401\06\07 17:35:38


اعلام منع رفت و آمد سراسری در بغداد

شفقنا/  فرماندهی عملیات مشترک عراق از برقراری ممنوعیت رفت و آمد سراسری در پایتخت این کشور و آغاز آن از دقایقی دیگر خبر می دهد. به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، فرماندهی عملیات مشترک وابسته به وزارت دفاع این کشور، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه کوتاهی، برقراری ممنوعیت رفت و آمد سراسری در شهر بغداد را اعلام کرد.

شفقنا/  فرماندهی عملیات مشترک عراق از برقراری ممنوعیت رفت و آمد سراسری در پایتخت این کشور و آغاز آن از دقایقی دیگر خبر می دهد.به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، فرماندهی عملیات مشترک وابسته به وزارت دفاع این کشور، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه کوتاهی، برقراری ممنوعیت رفت و آمد سراسری در شهر بغداد را اعلام کرد.فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه خود ضمن اعلام این که ممنوعیت رفت و آمد از ساعت 15:30 بعد از ظهر امروز به وقت محلی (17 عصر به وقت تهران) آغاز می شود و همه وسایل نقلیه و شهروندان را در بر می گیرد، تاکید کرد که به زودی جزئیات بیشتری در این باره ارائه خواهد داد..

.


بازنشر از : آخرین خبر