مهران محمدی امین

الکساندر لوکاشنکو بلاروس روسیه جنگ اوکراین ویدئویی در کانال تلگ

1401\06\23 20:59:13


الکساندر لوکاشنکو: به اروپا هیزم می دهیم تا یخ نزند!

ویدئویی در کانال تلگرامی نزدیک به دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور بلاروس منتشر شده است که او را در حال خرد کردن هیزم نشان می دهد و می گوید که اجازه نمی دهد اروپا یخ بزند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس با انتشار ویدئویی تمسخرآمیز اعلام کرد که اجازه نخواهد داد اروپا یخ بزند.

بر اساس این گزارش، کانال تلگرامی نزدیک به دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری بلاروس امروز چهارشنبه یک کلیپ ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌دهد لوکاشنکو در حال خرد کردن چوب است. لوکاشنکو در این ویدئو می‌گوید: ما اجازه نمی‌دهیم اروپا یخ بزند. ما به برادران خود کمک خواهیم کرد.

تبلیغات
دستگاه گازور زن - دستگاه کرنر زن
دستگاه گازور زن - دستگاه کرنر زن

رز ماشین تولید و ساخت دستگاه کارگاهی و خط تولید ، دستگاه کرنر زن ، دستگاه گازر زن ، دستگاه مکنده ، پایه دریل

ممکن است روزی آنها نیز به ما کمک کنند. وی در ادامه با بیان اینکه اروپا اکنون مجبور نیست بین درخت کریسمس یا هر نوع هیزم دیگر یکی را انتخاب کند، تأکید کرد: مهمترین چیز این است که احساس گرما کنند. ما باید به این فکر کنیم که دهقانان و کارگران و نه ثروتمندان چگونه به آن دست پیدا می‌کنند.

رئیس جمهور بلاروس در پایان این ویدئوی تمسخرآمیز می‌گوید: نکته اصلی این است که دودا و موراویسکی (رئیس جمهور و نخست وزیر لهستان) در لهستان یخ نزنند، زیرا آنها همسایگان ما هستند و ممکن است موضع خود را تغییر دهند.. .


بازنشر از : مهر

الکساندر لوکاشنکو

بلاروس

روسیه

جنگ اوکراین