مهران محمدی امین

صدا و سیما/ "شربل ابوضاهر" ورزشکار نوجوان لبنانی در مسابقات هنر‌های رزمی به میزبانی ابوظبی از رویارویی با ورزشکار رژیم اشغالگر انصراف داد. این اقدام وی مورد تحسین شهروندان لب

1401\05\30 00:50:38


انصراف ورزشکار لبنانی در مصاف با حریف صهیونیستی

صدا و سیما/ "شربل ابوضاهر" ورزشکار نوجوان لبنانی در مسابقات هنر‌های رزمی به میزبانی ابوظبی از رویارویی با ورزشکار رژیم اشغالگر انصراف داد. این اقدام وی مورد تحسین شهروندان لبنان و فلسطین و همچنین شهروندان سایر کشور‌های عربی حامی آرمان فلسطین قرار گرفت.

صدا و سیما/ "شربل ابوضاهر" ورزشکار نوجوان لبنانی در مسابقات هنر‌های رزمی به میزبانی ابوظبی از رویارویی با ورزشکار رژیم اشغالگر انصراف داد.این اقدام وی مورد تحسین شهروندان لبنان و فلسطین و همچنین شهروندان سایر کشور‌های عربی حامی آرمان فلسطین قرار گرفت.امارات بیش از دو سال است که به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی روی آورده و با صهیونیست‌ها توافق‌های نظامی، امنیتی و تجاری منعقدکرده است.محمد وسام مرتضی، وزیر فرهنگ لبنان با ارسال پیامی ضمن تمجید از روحیه مقاوم این نوجوان لبنانی تاکید کرد: ملتی که در آن‌ها قهرمانانی مانند شربل ابوضاهر وجود دارد، هرگز شکست نمی‌خورد.به رسمیت نشناختن صهیونیست‌ها در مسابقات ورزشی محدود به لبنان نبوده است و هفته گذشته نیز دو تنیسور عراقی از بازی مقابل رقبای اسرائیلی خود آنهم در مسابقاتی که به میزبانی اروپا برگزار می‌شد خودداری کردند.

.


بازنشر از : آخرین خبر