مهران محمدی امین

مهر/ نتایج یک نظرسنجی تازه می گوید بیش از نیمی از مردم آلمان از عملکرد کلی دولت فعلی این کشور رضایت ندارند. نتایج نظرسنجی جدید موسسه «آی ان اس آ» که به سفارش روزنامه ب

1401\05\30 21:00:40


اکثر آلمانی ها از عملکرد صدراعظم خود راضی نیستند

مهر/ نتایج یک نظرسنجی تازه می گوید بیش از نیمی از مردم آلمان از عملکرد کلی دولت فعلی این کشور رضایت ندارند. نتایج نظرسنجی جدید موسسه «آی ان اس آ» که به سفارش روزنامه بیلد آلمان انجام شد، نشان داد که قریب به ۶۲ درصد از مردم آلمان از دولت «اولاف شولتز» ناراضی هستند.

نتایج یک نظرسنجی تازه می گوید بیش از نیمی از مردم آلمان از عملکرد کلی دولت فعلی این کشور رضایت ندارند.نتایج نظرسنجی جدید موسسه «آی ان اس آ» که به سفارش روزنامه بیلد آلمان انجام شد، نشان داد که قریب به ۶۲ درصد از مردم آلمان از دولت «اولاف شولتز» ناراضی هستند.این نظرسنجی که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شده، نشان داد که تنها ۲۵ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی به عملکرد صدراعظم آلمان رای مثبت داده اند.ارزیابی حامیان ائتلاف سوسیال دموکرات حاکم نیز از عملکرد دولت ضعیف بود.

بنا به نتایج این نظرسنجی ۶۵٪ از حامیان ائتلاف روی کار، از عملکرد دولت فدرال برلین ناراضی بوده این در حالیست که ۲۷٪ اعلام کردند که از عملکرد دولت تحت رهبری شولتز رضایت دارند.نظرسنجی روزنامه بیلد آلمان به منظور ارزیابی کلی از عملکرد حاکم صورت گرفت و ارزیابی موضوعات خاص در این نظرسنجی هدف قرار نگرفت.بنا به نوشته روزنامه بیلد، بنا به یک نظرسنجی مشابه در ابتدای ماه مارس، ۴۶ درصد از رای دهندگان از عملکرد شولز راضی بودند، با این حال ۳۹ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که از دولت فعلی آلمان راضی نیستند. قریب به ۴۴ درصد از رای دهندگان نیز اعلام کردند دولت ائتلافی برلین در پیشبرد اموربه خوبی عمل می کند، با این حال ۴۳ درصد مخالف این نظر را داشتند.دولت آلمان تحت هدایت شولتز با چالش هایی نظیر افزایش هزینه های زندگی و افزایش قیمت انرژی که از تبعات جنگ در اوکراین است، روبروست.. .


بازنشر از : آخرین خبر