مهران محمدی امین

کرانه باختری شهر جنین گردان های قدس مقاومت فلسطین در یورش صبح امروز نظامیان رژیم

1401\06\07 13:07:13


بازداشت عضو شاخه نظامی «جهاد اسلامی». بیانیه گردان‌های قدس +ویدئو

در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای درباره درگیری‌ها صبح امروز دوشنبه در شهرک «قباطیه» در جنوب جنین و بازداشت یکی از اعضای خود اعلام کرد: نظامیان اشغالگر صبح امروز دوشنبه به شهرک قباطیه یورش بردند و خانه «علاء زکارنه» یکی از رزمندگان مقاومت (عضو شاخه نظامی جهاد) را محاصره کردند؛ ولی او حاضر نشد خود را تسلیم کند و تا به پایان رسیدن مهماتش به مقاومت ادامه داد و در نهایت به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مجاهدان گردان‌های قدس در شهر قباطیه، دلیرانه با نظامیان اشغالگر مقابله کردند و درگیری‌های شدید در مجاورت خانه علاء زکارنه که بیش از یک ساعت و نیم در محاصره نظامیان صهیونیست بود، رخ داد. گردان‌های قدس در پایان تأکید کرد: ما در «گردان‌های قدس- گروه قباطیه» بر آمادگی خود برای مقابله با نظامیان اشغالگر تأکید می‌کنیم و این تجاوز و جنایت رژیم صهیونیستی ما را از انجام وظیفه خود برای مقاومت در همه زمان‌ها و مکان‌ها علیرغم کمبود امکانات باز نمی‌دارد. سلاح ما آماده و جهادمان مستمر است و نتیجه آن، پیروزی یا شهادت خواهد بود.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر، علاء زکارنه را به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند. به گفته این منابع، شمار زخمی‌های یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک قباطیه و درگیری آنها با رزمندگان مقاومت تا کنون به ۱۱ نفر افزایش یافته است.. .


بازنشر از : مهر

کرانه باختری

شهر جنین

گردان های قدس

مقاومت فلسطین