مهران محمدی امین

فارس/ هم‌زمان با شروع کار دولت جدید انگلیس و معرفی وزرا، ده معترض در مقابل ساختمان پارلمان این کشور دستگیر شدند. به نوشته روزنامه «ایونینگ استاندارد»، اعضای گروه

1401\06\16 22:32:40


بازداشت معترضان در انگلیس هم‌زمان با شروع کار دولت جدید

فارس/ هم‌زمان با شروع کار دولت جدید انگلیس و معرفی وزرا، ده معترض در مقابل ساختمان پارلمان این کشور دستگیر شدند. به نوشته روزنامه «ایونینگ استاندارد»، اعضای گروه محیط زیستی «شورش برای حیوانات» روز چهارشنبه در ناحیه «وست‌مینیستر» انگلیس تجمع کرده و بر روی دروازه و دیوارهای ساختمان پارلمان رنگ سفید پاشیدند و خیابان را مسدود کردند.

هم‌زمان با شروع کار دولت جدید انگلیس و معرفی وزرا، ده معترض در مقابل ساختمان پارلمان این کشور دستگیر شدند.به نوشته روزنامه «ایونینگ استاندارد»، اعضای گروه محیط زیستی «شورش برای حیوانات» روز چهارشنبه در ناحیه «وست‌مینیستر» انگلیس تجمع کرده و بر روی دروازه و دیوارهای ساختمان پارلمان رنگ سفید پاشیدند و خیابان را مسدود کردند.تجمع اعتراضی این شهروندان انگلیسی در اعتراض به «بی‌رحمی‌های انجام شده علیه حیوانات در شرکت‌های صنایع لبنی» هم‌زمان با اولین حضور «لیز تراس» به‌عنوان نخست‌وزیر انگلیس در جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان مجلس عوام برگزار شده است.این تجمع با دخالت پلیس بر هم خورده و شماری از معترضان نیز بازداشت شدند.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

پلیس «اسکاتلند یارد» اعلام کرد ده شرکت‌کننده در این تجمع بازداشت شده‌اند.لیز تراس داخل ساختمان پارلمان نیز روز خوبی نداشت و از سوی «کر استارمر» رهبر حزب رقیب کارگر، بشدت بابت برنامه دولتش برای مقابله با بحران انرژی سوال‌پیچ شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر