مهران محمدی امین

داعش عراق بمباران هوایی واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز شنبه اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی این کشور مخفی

1401\05\29 20:44:19


بمباران مواضع تکفیریها در صلاح الدین عراق

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز شنبه اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی این کشور مخفیگاههای داعش در رشته کوه حمرین در استان صلاح الدین را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز شنبه اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی عراق مخفیگاههای داعش در رشته کوه حمرین در استان صلاح الدین را هدف حمله قرار دادند.

این واحد در بیانیه ای اعلام کرد که سازمان اطلاعات و تحقیقات وزارت کشور با هماهنگی و همکاری با واحد حملات فرماندهی ستاد عملیات مشترک و دستگاه مبارزه با تروریسم عراق، تحرکات عناصر تروریستی در رشته کوه حمرین در استان صلاح الدین را رصد کرد. بنابر آنچه در بیانیه مذکور آمده است، سازمان اطلاعات وزارت کشور، داده های اطلاعاتی دقیق از محل حضور سرکرده های مهم داعش در این مکان را در اختیار جنگنده های نیروی هوایی عراق قرار داد. این واحد اعلام کرد که جزئیات سرکردگان و اسامی و مناصبشان در بیانیه ای دیگر اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر عبدالامیر یار الله، رئیس ستاد کل ارتش عراق امروز شنبه برای پیگیری عملیات پیشگیرانه علیه عناصر باقیمانده گروه تروریستی داعش به صلاح الدین رفت. در بیانیه وزارت دفاع عراق آمده است که یار الله در بازدید از حوزه عملیاتی ستاد عملیات صلاح الدین برای پیگیری عملیات پیشگیرانه علیه مخفیگاههای تروریست ها، بر لزوم استفاده از وضعیت فروپاشی در میان بقایای تروریسم و تداوم عملیات فشار بر تروریست ها و جلوگیری از انجام هرگونه عملیات تروریستی توسط آنها که امنیت و ثبات مناطق صلاح الدین را هدف قرار دهد، تاکید کرد.. .


بازنشر از : مهر

داعش

عراق

بمباران هوایی