مهران محمدی امین

ایرنا/ ولادیمیر پوتین امروز در پیامی از همکاری کشورهای اسلامی با روسیه در حل‌وفصل مسائل جهانی تقدیر کرد.  خبرگزاری تاس امروز به نقل از پیام رئیس جمهوری روسیه به شرکت&zwn

1401\06\07 17:35:42


تشکر پوتین از کشورهای اسلامی

ایرنا/ ولادیمیر پوتین امروز در پیامی از همکاری کشورهای اسلامی با روسیه در حل‌وفصل مسائل جهانی تقدیر کرد.  خبرگزاری تاس امروز به نقل از پیام رئیس جمهوری روسیه به شرکت‌کنندگان و مهمانان اجلاس جهانی جوانان در کازان عنوان کرد: کشورهای اسلامی شرکای سنتی مسکو در حل‌وفصل بیشتر مسائل منطقه‌ای و جهانی بوده‌اند.

ولادیمیر پوتین امروز در پیامی از همکاری کشورهای اسلامی با روسیه در حل‌وفصل مسائل جهانی تقدیر کرد. خبرگزاری تاس امروز به نقل از پیام رئیس جمهوری روسیه به شرکت‌کنندگان و مهمانان اجلاس جهانی جوانان در کازان عنوان کرد: کشورهای اسلامی شرکای سنتی مسکو در حل‌وفصل بیشتر مسائل منطقه‌ای و جهانی بوده‌اند.پوتین با اشاره به آنکه شهر کازان روسیه از سوی سازمان همکاری اسلامی به عنوان شهر جوانان در سال ۲۰۲۲ شناخته شده، این اقدام را اثبات کننده روابط عالی مسکو با این سازمان دانست.تاس افزود که کازان در حال حاضر میزبان پنجمین مجمع جهانی دیپلمات های جوان است.

این همایش از شنبه این هفته (۵ شهریور) آغاز شده و تا فردا (۸ شهریور) ادامه خواهد داشت و وزیران جوانان و ورزش کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نیز در آن حضور دارند.. .


بازنشر از : آخرین خبر