مهران محمدی امین

خلیل عواوده فلسطین اسرای فلسطین رژیم صهیونیستی دفتر رسانه ای اسرای فلسطینی امروز

1401\06\07 18:58:05


دادگاه بررسی آزادی «خلیل عواوده» فردا برگزار می‌شود

دفتر رسانه ای اسرای فلسطینی امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه بررسی آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کننده، فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، دفتر رسانه ای اسرای فلسطینی امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه بررسی آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کننده، فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.

این در حالی است که خلیل عواوده از ۶ ماه پیش در اعتراض به بازداشت اداری (بازداشت بدون دلیل و اتهام مشخص) دست به اعتصاب غذا زده است. وی بر اثر این اعتصاب غذای طولانی وضعیت وخیمی پیدا کرده و وزن بسیاری را از دست داده است. خانواده «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه تصاویری تکان دهنده و هولناک از او در بیمارستان «اساف هروفیه» منتشر کردند که وضعیت وخیم جسمانی او را بسیار وخیم نشان می‌دهد.

خلیل عواوده در سخنانی که تصاویر ویدیویی آن منتشر شده از آزادگان جهان تقاضای کمک کرده و ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و ادعاهای این رژیم در زمینه رعایت قواعد دموکراتیک را زیر سوال برده است. وی همچنین تاکید کرده است که تا پایان بازداشت خود از سوی رژیم صهیونیستی با وجود شرایط جسمانی اش به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد. گفتنی است رژیم صهیونیستی چند وقت پیش ادعا کرد که بازداشت اداری خلیل عواوده را متوقف کرده است ولی خود او و وکیل و خانواده اش اعلام کردند این اسیر فلسطینی تا دستیابی به آزادی کامل به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد..

.


بازنشر از : مهر

خلیل عواوده

فلسطین

اسرای فلسطین

رژیم صهیونیستی