مهران محمدی امین

اوکراین روسیه جنگنده سوخو وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در جریان نبردهای ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ پهپاد ارتش اوکراین را ساق

1401\11\01 19:45:15


روسیه جنگنده سوخو-۲۴ اوکراین را سرنگون کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در جریان نبردهای ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ پهپاد ارتش اوکراین را ساقط کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تازه ترین تحولات در میدان درگیری با اوکراین را اعلام کرد.

وزارت دفاع روسیه امروز شنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در درگیری ها در مسیر کوپیانسک، نیروهای روسی واحدهای زمینی اوکراین را در منطقه خارکف هدف قرار دادند. بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری های این منطقه ۳۵ نظامی اوکراینی کشته شدند. همچنین یک خودروی زرهی و دو خودروی دیگر ارتش اوکراین نیز منهدم شدند.

تبلیغات
ماشین آلات ساختمانی
ماشین آلات ساختمانی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

در نبردها در مسیر کراسنی لیمان، واحدهای اوکراینی هدف نیروهای نظامی روسیه قرار گرفتند که در نتیجه آن ۲۰ سرباز اوکراینی کشته شدند و شماری از مهمات ارتش اوکراین از جمله یک خودروی زرهی نابود شد. بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در نبردها در منطقه دونتسک، ۵۰ سرباز اوکراینی کشته شدند، دو خودروی زرهی، ۳ کامیون و شماری مهمات دیگر ارتش اوکراین منهدم شدند. در درگیری ها در منطقه زاپروژیا، ۲ خودروی زرهی و ۲ دستگاه وانت نیز منهدم شدند.

همچنین جنگنده های روسی، یک فروند جنگنده سوخ و-۲۴ ارتش اوکراین را در نزدیکی منطقه ولادیمیروفکا در دونتسک سرنگون کردند. یک بالگرد ارتش اوکراین در تیررس پدافند هوایی روسیه در منطقه خارکف قرار گرفت و منهدم شد. بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، ۱۴ پهپاد متعلق به ارتش اوکراین نیز در مناطق مختلف درگیری میان نیروهای روسی و اوکراینی سرنگون شدند..

.


بازنشر از : مهر

اوکراین

روسیه

جنگنده سوخو