مهران محمدی امین

فارس/ وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد شماری از مقامات نظامی اروپا را تحریم کرده است. به نوشته وبگاه شبکه «راشا تودی»، شماری از مقامات نظامی اروپا از جمله

1401\06\16 22:32:41


روسیه شماری از مقامات نظامی اروپا را تحریم کرد

فارس/ وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد شماری از مقامات نظامی اروپا را تحریم کرده است. به نوشته وبگاه شبکه «راشا تودی»، شماری از مقامات نظامی اروپا از جمله روسای نهادهای اجرای قانون و روسای شرکت‌های تسلیحاتی اروپایی از جمله اهداف این تحریم‌ها هستند.

وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد شماری از مقامات نظامی اروپا را تحریم کرده است.به نوشته وبگاه شبکه «راشا تودی»، شماری از مقامات نظامی اروپا از جمله روسای نهادهای اجرای قانون و روسای شرکت‌های تسلیحاتی اروپایی از جمله اهداف این تحریم‌ها هستند.به گفته وزارت امور خارجه روسیه، این تحریم‌ها در پاسخ به تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه و دست داشتن این افراد در تأمین تسلیحات اوکراین انجام شده است.امروز (چهارشنبه) «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در نشست اقتصادی «ولادی وستوک» گفت: «مهم نیست که چقدر مایل به منزوی کردن روسیه باشند، انجام چنین کاری غیرممکن است».رئیس جمهور روسیه گفت: «کرونا با چالش‌های دیگر جایگزین شده که کل جهان را تهدید می‌کند، ما در مورد تب تحریم صحبت می‌کنیم»..

.


بازنشر از : آخرین خبر