مهران محمدی امین

رژیم صهیونیستی بیت لحم شهرک سازی کرانه باختری مسئولان رژیم صهیونیستی در نظر دارن

1401\11\25 20:06:08


رژیم صهیونیستی به دنبال ساخت هزار واحد مسکونی در غرب بیت لحم

مسئولان رژیم صهیونیستی در نظر دارند بیش از هزار واحد مسکونی در شهرک موسوم به «بیتار عیلیت» در غرب بیت لحم بسازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، شورای برنامه ریزی رژیم صهیونیستی در نظر دارد در نشست آینده خود با ساخت بیش از هزار واحد شهرک نشیینی در غرب بیت لحم واقع در کرانه باختری موافقت کند.

بر اساس بیانیه ای که کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه صادر کرده است، شورای عالی برنامه ریزی طی روزهای آینده در نظر دارد با ساخت واحدهای شهرک نشینی جدید در اراضی اشغالی موافقت کند. این در حالی است که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا، درباره پیامدهای تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر قانونی اعلام کردن ۹ شهرک در کرانه باختری اشغالی هشدار داد و گفت: این اقدام منجر به تشدید تنش ها با فلسطینیان و از بین رفتن راه حل دو دولتی می شود. گفتنی است، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که جلسه کابینه امنیتی این رژیم برگزار و در این جلسه با قانونی کردن ۹ شهرک از ۷۷ شهرک غیرقانونی که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی صهیونیستی درخواست قانونی کردن آنها را داده بود، موافقت شد.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

بر اساس این گزارش، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در کنار قانونی کردن ۹ کانون شهرک نشینی در کرانه باختری، با برق کشی و آب رسانی به ده‌ها شهرک دیگر و برنامه ریزی برای احداث هزاران واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌ها در شهرک‌های واقع در کرانه باختری موافقت کرده است. این در حالی است که کابینه رژیم صهیونیستی با گسترش عملیات امنیتی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی در پاسخ به عملیات در شمال قدس که منجر به هلاکت سه صهیونیست و زخمی شدن ۲ تن دیگر شد، موافقت کرده است.. .


بازنشر از : مهر

رژیم صهیونیستی

بیت لحم

شهرک سازی

کرانه باختری