مهران محمدی امین

رژیم صهیونیستی فلسطین تخریب منازل فلسطینی ها دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی اعلام کرد ک

1401\05\29 20:44:19


رژیم صهیونیستی ۵۰ ساختمان فلسطینیان را تخریب کرد

دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته ۵۰ ساختمان را در قدس و کرانه باختری تخریب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی «اوچا» در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها در دو هفته گذشته ۵۰ ساختمان را در قدس و کرانه باختری تخریب کرده است.

در این گزارش که به صورت دوره‌ای منتشر می شود، آمده است، در نتیجه این تخریب‌ها، ۵۵ شهروند فلسطینی از جمله ۲۸ کودک آواره و بی‌سرپناه و ۲۲۰ نفر دیگر نیز متضرر شدند. این نهاد بین‌المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی معمولا خانه‌های فلسطینیان را به بهانه نداشتن مجوز ساخت تخریب می‌کند. این در حالی است که فلسطینیان برای ساخت و ساز در زمین‌های خود حتی اگر درخواست مجوز هم داشته باشند، رژیم صهیونیستی چنین مجوزی برای آنان صادر نمی‌کند.

تبلیغات
خرید اینترنتی لباس بچه
خرید اینترنتی لباس بچه

فروشگاه اینترنتی دُرین کیدز فروش اینترنتی لباس کودک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت .

گزارش مذکور همچنین بیان کرد که ۱۲ ساختمان از مجموع ساختمان‌های تخریب شده از طریق کمک‌های خارجی احداث شده بود. گفتنی است، وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه که بر روند بازسازی منازل آسیب دیده نظارت دارد، درباره خسارت وارد شده به ساختمان‌ها و منازل غزه در جنگ اخیر اعلام کرد که در جریان این جنگ ۱۸ واحد مسکونی به شکل کامل تخریب شده است و ۷۱ واحد نیز طوری دچار آسیب شده‌اند که غیر قابل سکونت است علاوه بر این، به ۱۶۷۵ واحد مسکونی نیز خسارت‌هایی وارد شده است.. .


بازنشر از : مهر

رژیم صهیونیستی

فلسطین

تخریب منازل فلسطینی ها