مهران محمدی امین

مهر/ رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس سرویس های امنیت داخلی این رژیم «شاباک» در راستای کاهش تنش با مصر به قاهره سفر کرده است. شبکه تلویزیونی «کان&raq

1401\05\30 22:40:38


سفر محرمانه رئیس شاباک به مصر

مهر/ رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس سرویس های امنیت داخلی این رژیم «شاباک» در راستای کاهش تنش با مصر به قاهره سفر کرده است. شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی عصر امروز یکشنبه اعلام کرد که «رونین بار» رئیس سرویس های امنیت داخلی این رژیم «شاباک» در راستای کاهش تنش با مصر به طور محرمانه به قاهره سفر کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس سرویس های امنیت داخلی این رژیم «شاباک» در راستای کاهش تنش با مصر به قاهره سفر کرده است.شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی عصر امروز یکشنبه اعلام کرد که «رونین بار» رئیس سرویس های امنیت داخلی این رژیم «شاباک» در راستای کاهش تنش با مصر به طور محرمانه به قاهره سفر کرده است.بر اساس اعلام این رسانه صهیونیستی، رئیس شاباک سفری محرمانه به قاهره داشته و در آنجا با «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار کرده است.بر همین اساس، منابع خبری هدف این دیدار، آرام کردن بحران بوجود آمده میان این رژیم و مصر عنوان کرده اند.انتظار می رود رئیس شاباک فردا دوشنبه به تل آویو بازگردد.

پیش از این رادیو ارتش رژیم صهیونیستی علت تنش در روابط تل آویو – قاهره را سرنگونی پهپاد مصری توسط ارتش این رژیم اعلام کرده بود.پیش از این روزنامه هاآرتص نیز اعلام کرده بود که تحولات اخیر و تجاوز نظامی به نوار غزه و اقدامات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری موجب ایجاد تنش سیاسی در روابط مصر و اسرائیل شده است.. .


بازنشر از : آخرین خبر